|
24/1/2007 11:16
|
רונה
|
מאת:
|
|
אורי באמת שנסחפת עם הקטע הנשי.
|
כותרת:
|
אני ממש לא מרגישה שהם האוייבים, הם עסק שנותן שירות ללקוחותיו ורצוי שזה יהיה שירות טוב שקט ונקי. הן עם ההתנהגות הברברית שלהן בשם האימהות וההנקה גרועות יותר בעיני. וההתנצלות לא מעניינת. סליחה על הבוטות אבל אם משהי מחברותי תחליף טיטול בסלון ביתי זה כמו לחרבן לי על השטיח. תאמיני לי, היא תקבל את שלה ממני וההתנצלות שלה תחשב כקליפת השום בעיני..
ברבריות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|