|
24/1/2007 11:47
|
דפלול
|
מאת:
|
|
איפה המלון טעה?
|
כותרת:
|
המלון היה צריך להציע לקבוצה מקום חלופי. הן הזמינו מקום לארוחה, התפרסו והתיישבו עם התינוקות. לסלקן החוצה בבושת פנים זאת לא אופציה של עסק המכבד את עצמו ואת לקוחותיו. אורח שיכור ששובר דברים ונופל על אנשים - אני מבינה אם יסלקו אותו החוצה. אבל זה לא המקרה של הנשים הללו, "ברבריות" ככל שיהיו. בבתי מלון יש הרבה מאוד מרחבים, חדרים ואולמות כנסים והתכנסויות והמלון היה צריך להציע חלופה כזאת: עם או בלי תשלום. אם היו חכמים, היו ניגשים לקבוצה ומודיעים לה שלפי הגדרת המלון מדובר בהתכנסות - המותרת רק במרחב נפרד על מנת שלא להפריע לאורחים האחרים. כך היו מגלגלים את הכדור אליהן: היו בוחרות לעבור ולהוסיף סכום או ללכת.
לסלק זאת פשוט לא אופציה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|