פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/1/2007 12:02 אירנה מאת:
ואגב, האיש שאני מכירה בכלל לא ראה אישה מניקה בסביבה ! (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
22/1/2007  19:07 גועל נפש, איזה יחס של בית מלון מגעיל - עדן
22/1/2007  19:33 the hotel is right - gili
22/1/2007  21:32 צודקים, אני הנקתי את הבכורה במשך שנתיים וחצי - אחת שהניקה
22/1/2007  21:58 דווקא כתוב שהן הניקו בדיסקרטיות..! - גלקה
23/1/2007  00:50 What can we expect from hotels and stores managers, when there are woman in this forum that think it’s ok to ask a woman to leave the place, when all she was doing was FEEDING HER BABY!!!???x - Masha
23/1/2007  01:50 אין מילים לתאר - טל מגד
23/1/2007  08:01 טל מגד, דברים כדורבנות. למסגר ולתלות. - ענבר
23/1/2007  08:14 טל-כל מילה בול! - נטוש
23/1/2007  08:19 טל מגד - אכן כל מילה זהב. נטוש - קרעת אותי! אכן מצווה גדולה. (ל"ת) - ע.פ.
23/1/2007  08:51 טל כל מילה בסלע. עושה לי חשק לקפוץ לשם עם הילדה והציצי - אורי
23/1/2007  09:14 להניק=בכול מקום, להחליף חיתולים זה כבר משהו אחר... - maia
23/1/2007  10:45 מישהי מרימה את הכפפה לארגון עצומה\חרם וחיוב המלון להתנצל בפניהן?? (ל"ת) - אילה
23/1/2007  10:50 לא צריך עצומה. יש מסלולים מסודרים לתלונה - דפלול
23/1/2007  14:22 אכן מזעזע, אבל מה שמטריד אותי יותר זה התגובות לכתבה שמעיון בהן נראה שרובן מאוד מאוד נגד ההנקה - טלטול
23/1/2007  16:21 אני חושבת שהן חוצפניות שפלשו לשטח פרטי ועשו שם רע לנשים מניקות. זו דעתי!! (ל"ת) - רונה
23/1/2007  16:32 רונה,הן תאמו את הגעתן והסתדרו להן במקום שהוקצה להן.איפה הבעיה?? (ל"ת) - אילה
23/1/2007  16:34 Rona, they didn’t “palshu”!x - Masha
23/1/2007  17:06 חוצפה ישראלית מצויה- אני המומה מכן ההנקה עיוורה אתכן לגמרי?? - רונה
23/1/2007  17:16 ועוד דבר חשוב- אני בתור אורחת הייתי מתלוננת על מנהל הלובי שלא העיף אותן מלכתחילה (ל"ת) - רונה
23/1/2007  18:14 Rona, I wouldn’t say a word if they were asked to leave after putting their blankets, rearranging chairs or changing dippers.x - Masha
23/1/2007  18:19 כמו שאמרתי- ההנקה היתה הקש האחרון אחרי שרשרת של דברים. - רונה
23/1/2007  18:49 May be you are right, but why should I believe the hotel more than them? x - Masha
23/1/2007  19:05 את צודקת- עניין של בחירה למי להאמין הלא כן?? - רונה
23/1/2007  19:22 I know, I’m very sensitive to all the “kicking out nursing mothers” incidents. x - Masha
24/1/2007  09:59 ולארח, די בכבוד אם להאמין למה שכתוב בעיתונים, את ארשי משפחות הפשע מולנר ושות' זה כן בסדר? - אורי
24/1/2007  11:16 אורי באמת שנסחפת עם הקטע הנשי. - רונה
24/1/2007  11:30 רונה, - אורי
24/1/2007  11:34 אורי כנראה שזה באמת עניין של רגישויות כמו שאמרת. בואי נסכם שאנחנו לא מסכימות ורק בגלל זה לדעתי החרם והעליהום על המלון מיותרים (ל"ת) - רונה .
24/1/2007  11:43 מסכימה שאנחנו לא מסכימות. ולדעתי מן הראוי להתנצל בפניהן, או לפחות לומר שאין זו ממדיניות המלון לסלק נשים מניקות. (ל"ת) - אורי
24/1/2007  11:47 איפה המלון טעה? - דפלול
24/1/2007  11:59 טוב, אני עד עכשיו שתקתי, אך ממש במקרה, יכולה לומר לכן מה בדיוק קרה שם. - אירנה
24/1/2007  12:04 אירנה - לא הייתי אומרת "שם רע לאימהות" - אורי
24/1/2007  12:11 אימהות מניקות לא מסתובבות בלובי, בדרך-כלל הן יושבות בצד מכוסות , אז סביר שהוא לא ראה. (ל"ת) - אורי
24/1/2007  12:39 מה שמזעזע זה לא מה שקרה או לא קרה במלון אלא הטוקבקים למטה - סוי
24/1/2007  16:26 לא מסכימה, במיחוד אחרי שאירנה חיזקה את תחושתי - רונה
24/1/2007  22:56 רונצ': אני לא קלטתי כאן חוסר כבוד. סתם הרגישו יותר מידי בבית. זה לא שהם באו במחשבה של let's trash the place! (ל"ת) - דפלול


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש