פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
24/1/2007 12:11
אורי
מאת:
אימהות מניקות לא מסתובבות בלובי, בדרך-כלל הן יושבות בצד מכוסות , אז סביר שהוא לא ראה. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
22/1/2007 19:07
גועל נפש, איזה יחס של בית מלון מגעיל
-
עדן
22/1/2007 19:33
the hotel is right
-
gili
22/1/2007 21:32
צודקים, אני הנקתי את הבכורה במשך שנתיים וחצי
-
אחת שהניקה
22/1/2007 21:58
דווקא כתוב שהן הניקו בדיסקרטיות..!
-
גלקה
23/1/2007 00:50
What can we expect from hotels and stores managers, when there are woman in this forum that think it’s ok to ask a woman to leave the place, when all she was doing was FEEDING HER BABY!!!???x
-
Masha
23/1/2007 01:50
אין מילים לתאר
-
טל מגד
23/1/2007 08:01
טל מגד, דברים כדורבנות. למסגר ולתלות.
-
ענבר
23/1/2007 08:14
טל-כל מילה בול!
-
נטוש
23/1/2007 08:19
טל מגד - אכן כל מילה זהב. נטוש - קרעת אותי! אכן מצווה גדולה. (ל"ת)
-
ע.פ.
23/1/2007 08:51
טל כל מילה בסלע. עושה לי חשק לקפוץ לשם עם הילדה והציצי
-
אורי
23/1/2007 09:14
להניק=בכול מקום, להחליף חיתולים זה כבר משהו אחר...
-
maia
23/1/2007 10:45
מישהי מרימה את הכפפה לארגון עצומה\חרם וחיוב המלון להתנצל בפניהן?? (ל"ת)
-
אילה
23/1/2007 10:50
לא צריך עצומה. יש מסלולים מסודרים לתלונה
-
דפלול
23/1/2007 14:22
אכן מזעזע, אבל מה שמטריד אותי יותר זה התגובות לכתבה שמעיון בהן נראה שרובן מאוד מאוד נגד ההנקה
-
טלטול
23/1/2007 16:21
אני חושבת שהן חוצפניות שפלשו לשטח פרטי ועשו שם רע לנשים מניקות. זו דעתי!! (ל"ת)
-
רונה
23/1/2007 16:32
רונה,הן תאמו את הגעתן והסתדרו להן במקום שהוקצה להן.איפה הבעיה?? (ל"ת)
-
אילה
23/1/2007 16:34
Rona, they didn’t “palshu”!x
-
Masha
23/1/2007 17:06
חוצפה ישראלית מצויה- אני המומה מכן ההנקה עיוורה אתכן לגמרי??
-
רונה
23/1/2007 17:16
ועוד דבר חשוב- אני בתור אורחת הייתי מתלוננת על מנהל הלובי שלא העיף אותן מלכתחילה (ל"ת)
-
רונה
23/1/2007 18:14
Rona, I wouldn’t say a word if they were asked to leave after putting their blankets, rearranging chairs or changing dippers.x
-
Masha
23/1/2007 18:19
כמו שאמרתי- ההנקה היתה הקש האחרון אחרי שרשרת של דברים.
-
רונה
23/1/2007 18:49
May be you are right, but why should I believe the hotel more than them? x
-
Masha
23/1/2007 19:05
את צודקת- עניין של בחירה למי להאמין הלא כן??
-
רונה
23/1/2007 19:22
I know, I’m very sensitive to all the “kicking out nursing mothers” incidents. x
-
Masha
24/1/2007 09:59
ולארח, די בכבוד אם להאמין למה שכתוב בעיתונים, את ארשי משפחות הפשע מולנר ושות' זה כן בסדר?
-
אורי
24/1/2007 11:16
אורי באמת שנסחפת עם הקטע הנשי.
-
רונה
24/1/2007 11:30
רונה,
-
אורי
24/1/2007 11:34
אורי כנראה שזה באמת עניין של רגישויות כמו שאמרת. בואי נסכם שאנחנו לא מסכימות ורק בגלל זה לדעתי החרם והעליהום על המלון מיותרים (ל"ת)
-
רונה .
24/1/2007 11:43
מסכימה שאנחנו לא מסכימות. ולדעתי מן הראוי להתנצל בפניהן, או לפחות לומר שאין זו ממדיניות המלון לסלק נשים מניקות. (ל"ת)
-
אורי
24/1/2007 11:47
איפה המלון טעה?
-
דפלול
24/1/2007 11:59
טוב, אני עד עכשיו שתקתי, אך ממש במקרה, יכולה לומר לכן מה בדיוק קרה שם.
-
אירנה
24/1/2007 12:02
ואגב, האיש שאני מכירה בכלל לא ראה אישה מניקה בסביבה ! (ל"ת)
-
אירנה
24/1/2007 12:04
אירנה - לא הייתי אומרת "שם רע לאימהות"
-
אורי
24/1/2007 12:39
מה שמזעזע זה לא מה שקרה או לא קרה במלון אלא הטוקבקים למטה
-
סוי
24/1/2007 16:26
לא מסכימה, במיחוד אחרי שאירנה חיזקה את תחושתי
-
רונה
24/1/2007 22:56
רונצ': אני לא קלטתי כאן חוסר כבוד. סתם הרגישו יותר מידי בבית. זה לא שהם באו במחשבה של let's trash the place! (ל"ת)
-
דפלול
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש