על פי ד"ר שמיר כל דבר יכול להיות אלרגני. אבל יש מאכלים שהם יותר מוכרים כאלרגנים מאחרים ולכן כדאי להתחיל מלהוריד אותם. דבר ראשון את צריכה לראות שהאלרגיה לא משפיעה על הגדילה שלה, ז"א על העליה במשקל(אצלנו למזלנו זה לא השפיע) ואז באמת יש לך יותר זמן לברר מה קורה. אם זה כן משפיע אז הבידקה הרבה יותר דחופה. המוצרים שמחשבים מאד אלרגנים למיטב זכרוני: סויה, שומשום, שקדים, בוטנים, תותים, תפוזים, פירות טרופיים, ביצים. אם כי שוב - אם יש לך תחושה לגבי מוצר מסוים, אולי כדאי לנסות אותו לפני אחרים. את מחכה כמה ימים אחרי כל מוצר שהורדת. גם אם לא יעבור הדימום לגמרי את תראי שיפור אם עלית על המאכל הנכון. אם זה לא משפיע תעברי לעוד מוצרים. מה שחשוב לזכור זה שמדובר בהתנזרות מוחלטתך מאותו מוצר. כאן בארץ זה קל עם מוצרי חלב בגלל הכשרות - פשוט אוכלים רק פרווה. בניו יורק יהיה לך יותר קשה ותאלצי ללמוד לקרוא את התוויות תמיד לוודא שלא "מתחבא" באוכל משהו. סתם דוגמא: דגני הבוקר של נסטלה הם חלביים - בחיים לא הייתי חושבת על זה אם לא היה סימון שזה חלבי. גם שומשום - מספיק שהייתי אוכלת עוגה שהיה מפוזר עליה טיפה טיפה שומשום וכבר הדימום היה חוזר. אני לא יודעת כמה זמן לוקח לגוף להתנקות אבל אצלנו תוך יומיים שלושה שכבר ראו שיפור ואז ידענו אם אנחנו בדרך הנכונה. אצלנו אגב, ההפסקה במוצרי חלב גרמה לשיפור ואז היתה החמרה רצינית ובדיעבד הבנו שבגלל שרציתי לפצות עד העבדר הסידן בגלל החלב עברתי לאכול המון טחינה, ולזה היא היתה הרבה יותר אלרגית והדימום נהיה ממש יומיומי. אבל שוב - איך שהפסקתי, תוך יומיים התחיל שיפור רציני. לי לא היו רופאים שידעו לעזור לי (רופא אחד אפילו צחק עלי ואמר שמי זה שמע על אלרגיה לשומשום...) אבל נעזרתי מאד בפורום שהיה במזנו לד"ר ליבוביץ' והיא ממש הנחתה אותי. ואז מהפורום שלה הפנו אותי לד"ר שמיר שהוא מומחה גדול ל"דם בקקי אצל תינוקות". מאחר ולשמחתי כבר למעלה משנתיים שאינני זקוקה לשירותיו של ד"ר שמיר, כבר אין לי את הטלפון. אני מוציאה לך את הטלפונים שנתנו לי בזמנו בפורום של ד"ר ליבוביץ': 09-9512344, 09-9564235. אחד מהם כמעט ולא בשימוש אבל אני לא זוכרת איזה, כך שלא כדאי להשאיר הודעה. אני אחפש לך את הנייד היום.
|
תוכן התגובה:
|