כמו שכתבתי, התחלנו עם אנטיביוטיקה והיינו אתמול שוב אצל הרופא לביקורת. הוא לא בדק אותה שוב רק נתן הפניה למיון באם החום יעלה מעל 38.5. לא היה לה חום מאז, היא מתנהגת כרגיל ואנו ממשיכים עם האנטיביוטיקה, העין עדיין נפוחה. מקווים לשיפור. לימורית - הייתי אולי צריכה לבקש ממנו בדיקת דם ברגע ההחלטה על אנטיביוטיקה - אלמד להבא. שבלול - אקח אותה לביקורת גם לרופא עיניים - רעיון טוב. כלבובה - הסיבה שפניתי כאן (כמו רבות אחרות) היא הבילבול בכל ההתנהלות: יום אחד לא מוצא כלום ןביום השני אנטיביוטיקה עם אפשרות למיון. רציתי לבדוק עם יגור או לימורית, הרופאים של הפורום! לא צריך להתעצבן! רק בריאות!
|
תוכן התגובה:
|