פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/6/2007 09:18 ג'ול מאת:
לימורית ושבלול תודה רבה על תגובתכן כותרת:
כמו שכתבתי, התחלנו עם אנטיביוטיקה והיינו אתמול שוב אצל הרופא לביקורת. הוא לא בדק אותה שוב רק נתן הפניה למיון באם החום יעלה מעל 38.5. לא היה לה חום מאז, היא מתנהגת כרגיל ואנו ממשיכים עם האנטיביוטיקה, העין עדיין נפוחה. מקווים לשיפור. לימורית - הייתי אולי צריכה לבקש ממנו בדיקת דם ברגע ההחלטה על אנטיביוטיקה - אלמד להבא. שבלול - אקח אותה לביקורת גם לרופא עיניים - רעיון טוב.
כלבובה - הסיבה שפניתי כאן (כמו רבות אחרות) היא הבילבול בכל ההתנהלות: יום אחד לא מוצא כלום ןביום השני אנטיביוטיקה עם אפשרות למיון. רציתי לבדוק עם יגור או לימורית, הרופאים של הפורום! לא צריך להתעצבן! רק בריאות!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/6/2007  18:19 לא יגור או לימורית אבל - עברתי במקרה
7/6/2007  18:54 תודה ל "עברתי במקרה" - התחלתי לתת לה אנטיביוטיקה - ג'ול
7/6/2007  20:26 אני ממליצה לגשת למיון ילדים על מנת לבצע בדיקת עיניים טובה, בדיקות דם והחלטה על אופן הטיפול האנטיביוטי !! (ל"ת) - לימורית
7/6/2007  23:37 היה לנו מקרה דומה - שבלול
8/6/2007  15:36 קודם כל הרבה בריאות - כלבובה
8/6/2007  22:12 אם אפשר גם שאלה - mamy


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש