החום נמדד לא במעלות אלא בהתנהגות. חום גבוה המלוהה בהתנהגות ותיאבון רגילים, אין למהר ולהוריד. יש לתת לגוף להלחם במה שמפריע לו. לעומת זאת, יתכן חום נמוך המלווה באי שקט ובחוסר תיאבון ובאי רצון לשתות (מה שיכול להוביל להתייבשות), ולכן כן ממליץ להוריד אותו, ראשית בדרכים טבעיות (אמבטיות וקומרסים כפי שהוזכר), ורק אם זה לא עוזר, להוריד באמצעות תרופה. כמובן שיש להיות עם היד על הדופק ולוודא שהחום לא מגיע לרמה מדאיגה!
|
תוכן התגובה:
|