פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/3/2003 08:44 רוית מאת:
ההומיאופט אצלו פיצית מטופלת טוען ש... כותרת:
החום נמדד לא במעלות אלא בהתנהגות. חום גבוה המלוהה בהתנהגות ותיאבון רגילים, אין למהר ולהוריד. יש לתת לגוף להלחם במה שמפריע לו.
לעומת זאת, יתכן חום נמוך המלווה באי שקט ובחוסר תיאבון ובאי רצון לשתות (מה שיכול להוביל להתייבשות), ולכן כן ממליץ להוריד אותו, ראשית בדרכים טבעיות (אמבטיות וקומרסים כפי שהוזכר), ורק אם זה לא עוזר, להוריד באמצעות תרופה.
כמובן שיש להיות עם היד על הדופק ולוודא שהחום לא מגיע לרמה מדאיגה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/3/2003  20:51 דיון שהיה לא מזמן... - לירון
2/3/2003  00:18 זואי לכבוד יומולדת חודש קיבלה 37 והייתה נודניקית ואני נלחצתי... טוב, עכשיו אני רגועה (ל"ת) - iriti
2/3/2003  08:38 עיריתי האם זה היה לכבוד החיסון של גיל חודש...? (ל"ת) - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש