פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/3/2003 15:59 תיתי מאת:
יש מחקרים אבל כותרת:
יש כל כך הרבה תרופות, ורק מיעוטן נחקרו בצורה מסודרת בשיטת העורון הכפול, קבוצה גדולה דיה במחינה סטטיסטית. אני ראיתי מחקרים שנעשו במבחנה על הגברת פעילות של תאים מסויימים במערכת החיסונית בעזרת ארניקה ועוד כמה תכשירים הומאופטיים. הניסויים נעשו בשיתוף עם פרופ' אנגלנדר מהדסה עין כרם וד"ר קורשיא, רופאת ילדים והומאופטית קלאסית.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/3/2003  08:37 אינני רופא - רק מנסיון - אביטל
2/3/2003  08:38 ומיהו אותו מומחה שאצלו אתם מטפלים? (ל"ת) - שירן
2/3/2003  08:40 גם אצלינו המצב דומה... - רוית
2/3/2003  08:48 קדימה. תנו שמות. ממש מסתורין :-) (ל"ת) - שירן
2/3/2003  09:02 לשלנו קוראים ד"ר אמיר אניספלד והוא יושב בנאות אפקה (ל"ת) - רוית
2/3/2003  13:17 אביטל, באיזה בעיות טיפלתם בעזרת ההומאופטיה והאם נתתם חיסונים הומאופטיים?? (ל"ת) - חיה של שירי
2/3/2003  20:37 לא יודעת על מחקרים - אורית גודקאר
2/3/2003  22:07 תודה לכן. ואני אשמח לשמוע מעוד בנות על הנסיון שלהן עם טיפול הומאופטי ועל מחקרים שקראתן. (ל"ת) - חיה של שירי
3/3/2003  09:06 אם היו מחקרים מסודרים אזי התרופות כבר היו נחשבות קונבנציונאליות - דורית ק
3/3/2003  14:31 homeopathy - Orly
3/3/2003  14:48 אני טופלתי בתרופות הומאופטיות להגברת חלב, בתי טופלה להגברת תאבון והחיות שלנו נעזרו רבות בטיפול הזה. (ל"ת) - תיתי
3/3/2003  15:50 אורלי...זו את?!?!? נשיקות ממני (ל"ת) - טלי א.
7/3/2003  01:30 סוד הקסם של ההומאופתיה ?!? - רועי של שירי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש