|
3/3/2003 02:24
|
ענבל ל
|
מאת:
|
|
אירית, אני רוצה להציע לך כיוון מעט שונה
|
כותרת:
|
איכשהו נראה לי מוזר שאחרי חצי שנה של הנקה, פתאום הדברים משתבשים. אפעס, משהו לא מסתדר לי. אני רוצה לשאול שאלות בכיוון של פטריה. האם את או התינוק קיבלתם אנטיביוטיקה בשבועות האחרונים? האם הפטמות הפכו לוורודות מאד? האם כואב לך גם אחרי ההנקה? האם זה כאב שורף? האם יש לו פצעים בתוך הפה או שכבה לבנה עבה על הלשון? האם יש לו פריחה בטוסיק שאינה עוברת במשחות רגילות? האם יש לך פטריה בנרתיק? כל אלה יכולים להיות סימן לפטריה שהשתלטה על השד, אבל בכל מקרה רק מדריכת הנקה או יועצת הנקה מוסמכת יוכלו לאבחן האם בכך מדובר. נראה לי שאת חייבת לפגוש אישית מישהי מקצועית, כי כך לא תוכלי להמשיך לאורך זמן...תוכלי למצוא מישהי באיזור מגורייך דרך מדור ההנקה החדש, במדור המאמרים, או שתכתבי היכן את גרה ונמליץ לך על עזרה קרובה.
ענבל, מדריכת הנקה ותומכת הנקה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|