פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/3/2003 02:24 ענבל ל מאת:
אירית, אני רוצה להציע לך כיוון מעט שונה כותרת:
איכשהו נראה לי מוזר שאחרי חצי שנה של הנקה, פתאום הדברים משתבשים. אפעס, משהו לא מסתדר לי. אני רוצה לשאול שאלות בכיוון של פטריה.
האם את או התינוק קיבלתם אנטיביוטיקה בשבועות האחרונים? האם הפטמות הפכו לוורודות מאד? האם כואב לך גם אחרי ההנקה? האם זה כאב שורף? האם יש לו פצעים בתוך הפה או שכבה לבנה עבה על הלשון? האם יש לו פריחה בטוסיק שאינה עוברת במשחות רגילות? האם יש לך פטריה בנרתיק?
כל אלה יכולים להיות סימן לפטריה שהשתלטה על השד, אבל בכל מקרה רק מדריכת הנקה או יועצת הנקה מוסמכת יוכלו לאבחן האם בכך מדובר.
נראה לי שאת חייבת לפגוש אישית מישהי מקצועית, כי כך לא תוכלי להמשיך לאורך זמן...תוכלי למצוא מישהי באיזור מגורייך דרך מדור ההנקה החדש, במדור המאמרים, או שתכתבי היכן את גרה ונמליץ לך על עזרה קרובה.

ענבל, מדריכת הנקה ותומכת הנקה.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/3/2003  08:42 הי אירית, - דיאנה
2/3/2003  16:32 אוי זה נשמע כואב-אנסה לעזור - ורד בוקעי הוד השרון
4/3/2003  08:29 תודה רבה על התגובות - אירית
4/3/2003  22:52 הי אירית, - ענבל ל
5/3/2003  08:40 ענבל תודה רבה (ל"ת) - אירית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש