פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/3/2003 10:24 מ מאת:
הסבר לנורית ותודה ללילוש! כותרת:
נורית, אל דאגה. זה מרשם שקיבלתי מהנוירולוג של הבן שלי, שחולה במחלה פרכוסית. התרופות שהוא נאלץ ליטול באופן קבוע גרמו, כנראה, לירידה ברמות הקרניטין שלו, שבתורה גורמת להיפוטוניה קשה ומעכבת לו את ההתפתחות. אז הוחלט לנסות לתת לו תוסף קרניטין ולקוות לטוב... מאחר שהנוירולוג שלנו לא רושם את התרופה לעיתים קרובות, הוא לא ידע איפה אוכל להשיג אותה, במיוחד במינון המדובר. ומאחר שאני לא מוצאת אותה, ומאחר שהאתר כאן מלא בנשים חכמות ומיודעות, חשבתי לנסות את מזלי כאן.

מכל מקום תודה על תגובתך, ולילוש - תודה רבה גם לך! באמת אנסה אותם...

מ.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
10/3/2003  14:10 רינת, שלחתי לך מייל. (ל"ת) - ליאתיתי
10/3/2003  14:22 מתפרצת בשאלה לא ממש קשורה ודחופה: מישהי יודעת היכן ניתן לרכוש תוסף בשם Carnitine (או בכלל, דברים טבעיים קצת לא שגרתיים...) ? התינוק שלי אמור להתחיל לקחת 300 מ"ג פעמיים ביום, ולצערי אני לא משיגה - לא בפארמים, לא בבתי מרקחת ולא בבתי טבע. תודה! (ל"ת) - מ
10/3/2003  14:36 חצי OT לרגל יום (שבוע, חודש, שנה?)האשה הבין לאומי, כל אשה בישראל מקבלת טיפול שיאצו - Hilla
10/3/2003  14:59 חוויית השיאצו הנפלאה של קופ"ח כללית - תמי
10/3/2003  19:38 ליאתיתי, תמי וכולן - להזכירכן אני מרכזת רשימת מטפלים אלטרנטיבים לילדים והריוניות עבור נשימקו - שבית
10/3/2003  20:34 מ - מי אמר לך לתת לתינוק שלך משהו כזה???? - נורית
11/3/2003  09:47 מ' - - לילוש
11/3/2003  09:47 Rinat (sorry, I don't have Hebrew) - Carmit_M
11/3/2003  12:48 מ תודה. נרגעתי. תנסי לחפש ב- - נורית
11/3/2003  14:46 ושוב תודה לנורית, (ל"ת) - מ
11/3/2003  14:47 אוף! ברח לי... רציתי להגיד תודה גם על הדאגה וגם על העיצה - GNC זה רעיון מצוין... (ל"ת) - מ
12/3/2003  03:15 רינת *ה* מטפל לבעיות נשימה הוא ד"ר דגן (הומיאופט) מנהריה - אמא 11


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש