נורית, אל דאגה. זה מרשם שקיבלתי מהנוירולוג של הבן שלי, שחולה במחלה פרכוסית. התרופות שהוא נאלץ ליטול באופן קבוע גרמו, כנראה, לירידה ברמות הקרניטין שלו, שבתורה גורמת להיפוטוניה קשה ומעכבת לו את ההתפתחות. אז הוחלט לנסות לתת לו תוסף קרניטין ולקוות לטוב... מאחר שהנוירולוג שלנו לא רושם את התרופה לעיתים קרובות, הוא לא ידע איפה אוכל להשיג אותה, במיוחד במינון המדובר. ומאחר שאני לא מוצאת אותה, ומאחר שהאתר כאן מלא בנשים חכמות ומיודעות, חשבתי לנסות את מזלי כאן.
מכל מקום תודה על תגובתך, ולילוש - תודה רבה גם לך! באמת אנסה אותם...
מ.
|
תוכן התגובה:
|