שלום הילה, אני ילדתי לפני שנתיים ושלושה חודשים בתה"ש,(את הילה...), כך שאולי אני לא כל כך מעודכנת. בכל אופן, בזמני תה"ש עבדו עם "פולים" של מיילדות פרטיות, כך שיכולת לקבל אחת מ 5 מיילדות בקבוצה, בהתחשב בתורנויות, לידות אחרות וכו' מבלי להכירן באופן אישי. לעומת זאת היו שתי דולות, עם שתיהן ניפגשתי יחד עם בעלי, את שתיהן הכרתי, ובחרתי את זאת שהתחברתי אליה יותר. כאשר, הן הוו גיבוי אחת לשניה, כך שידעתי מי תהיה איתי במידה וזאת שבחרתי בה לא תוכל להיות בלידה, מה גם שהדולות לוקחות על עצמן מעט לידות בכל חודש, כך שהסיכוי שייפלו שתי לידות בו זמנית הוא קטן. כשהגיעו הצירים החזקים, הדולה, נרי, שנמצאת היום בחו"ל, לצערי, באה אלי הביתה, תמכה בי במשך שעתיים עד מצב מתקדם של הלידה ,ויחד נסענו לבית היולדות, כשהיא עוזרת לי להתמודד עם הצירים, ובעלי היה הנהג והסבל... כשהגענו לבית היולדות, היא דאגה לכל צרכי. במהלך הלידה היתה לי מיילדת מקסימה שאמרה מתי לדחוף, מתי לא, וכולי, היה איתי בעל מקסים, שסיים את הלידה עם יד כחולה... והיתה דולה, ועברה כבר המון לידות, וידעה איך לעזור לי לעבור את החוויה הזאת בצורה הכי מדהימה שיש, היא עשתה לי מסג', ליטפה אותי, ניגבה לי את הפנים עם מגבות לחות, והכי חשוב, דאגה שלא יחתכו אותי, סתם כי אני כבר הרבה זמן לוחצת, ואכן יצאתי מהלידה (לידה ראשונה) בלי שום קרע או חתך. בקיצור, אפשר להבין מה העדפתי, בכל אופן זה היה לפני יותר משנתיים, ויכול להיות שהיום הנהלים שונים. מה שחשוב, לדעתי, שתכירי את הדולה/מיילדת לפני הלידה, שהיא תדע מי את ומה רצונותייך, ותרגישי שנעים לך איתה, שהיא תהיה זמינה בטלפון - זה נותן המון שקט נפשי, גם אם לא מתקשרים אליה. זהו, שיהיה בהצלחה, ותשתדלי להנות מהחוויה.
|
תוכן התגובה:
|