פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 17:03 אורלי של ליאור מאת:
נראה לי שאת חייבת לגשת לשם. למה לא לקבוע פגישה מסודרת עם החשבית ולפתור את שני הענינים באותה פגישה? (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  12:13 למה את משאירה להם את הטיפול בזה? - אמא 11
12/3/2003  13:35 באמת נהוג שהעובדת באה להחתים - תמי
12/3/2003  19:01 תודה. - חיה של שירי
12/3/2003  21:39 חיה - אמא 11


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש