פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 17:09 אורלי של ליאור מאת:
לא נראה לי סביר שזה הראש של העובר. .. כותרת:
האם את בטוחה שאת יודעת איפה עושים את העיסוי? כי זה ממש בקצה של הנרתיק
אין צורך "להכנס" ממש פנימה.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  10:35 עיסוי פרינאום - תמי
12/3/2003  10:44 המשך... - גילי
12/3/2003  12:08 רק בלידה פעילה. - תמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש