ואם כן אז כן...
ברקסטונים (כמו מה שיש לך - ויכולים גם כן לכאוב) לא מסוכנים כל עוד לא סדירים. סדיר זה כל 5 דקות למשל חצי שעה לפחות. אם זה סדיר - לגשת לבית חולים. יש לי נסיון בנושא - תוכלי לחפש תחת שמי או תחת 'ברקסטון'. זה בד"כ נגמר בלא כלום (למרות שיכול להעשות יותר ויותר לא נעים) אבל גם יכול להסתיים בלידה מוקדמת, אז שימי לב. לשתות הרבה מים אמור לעזור להפחית אותם. הריון נעים!
|
תוכן התגובה:
|