פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/3/2003 23:02 סאלוש מאת:
אם זה לא סדיר זה לא מדאיג כותרת:
ואם כן אז כן...

ברקסטונים (כמו מה שיש לך - ויכולים גם כן לכאוב) לא מסוכנים כל עוד לא סדירים. סדיר זה כל 5 דקות למשל חצי שעה לפחות. אם זה סדיר - לגשת לבית חולים. יש לי נסיון בנושא - תוכלי לחפש תחת שמי או תחת 'ברקסטון'. זה בד"כ נגמר בלא כלום (למרות שיכול להעשות יותר ויותר לא נעים) אבל גם יכול להסתיים בלידה מוקדמת, אז שימי לב. לשתות הרבה מים אמור לעזור להפחית אותם.
הריון נעים!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/3/2003  23:06 על ההבדל בינהם - סאלוש
24/3/2003  23:08 דרך נוספת להרגיע את ההתכווצויות - לשתות כוסית יין אדום - איריס גוב
25/3/2003  11:28 היי קרן - דישו
25/3/2003  12:43 יין - שנוי במחלוקת - סאלוש
25/3/2003  12:52 התקשות רצינית של הבטן שנמשכה ממש הרבה זמן - גם לי היה אתמול
25/3/2003  12:53 ואם כבר אז עוד שאלה על ירידת הבטן - גם לי היה אתמול
25/3/2003  13:31 "ירידת בטן" היא תהליך מאוד אינדבדואלי. - שרון-ש
25/3/2003  14:36 שרון-ש, תודה על המידע! ואני חשבתי שעד שהיא לא יורדת - גם לי היה אתמול
25/3/2003  18:35 כדאי לבדוק - לילך
25/3/2003  18:59 דיווח מאתמול עשינו הערכת משקל 2.230 ואמרו לנו שהוא ארוך - עצם הירך 68 ס'מ מה זה אומר על אורכו? - נועה
25/3/2003  19:35 הכוונה כמובן ל- 68 מ'מ (יחי ההבדל הקטן) (ל"ת) - נועה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש