פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/3/2003 11:34 כרמית_מ מאת:
שרי - שעה שעתיים? הלוואי... כותרת:
היום, בכל בתי החולים, למעט אולי אחד (אם עוד לא נשברו שם גם) חייבים להתאשפז לשתיים עשרה שעות לפחות לאחר לידת בית, שחייבות להתחיל תוך 24 שעות מהלידה, כדי לקבל את מענק הלידה (בניגוד למי שיולדת בבית חולים, וגם אם משתחררת אחרי זמן קצר, זכאית למענק). זה אבסורד, כיוון שכשמגיעים לבי"ח לאחר לידת בית תקינה (כלומר, לא פינוי) זה אומר שכבר עברו כמה שעות וכנראה שהכל בסדר - אז למה לחייב אשפוז כל כך ארוך???

התוצאה של זה, היא כמובן, שפחות יולדות בית מגיעות לבית החולים, כי כשמדובר על הליך כל כך ארוך, אני כבר מעדיפה לוותר על המענק, למרות היותו משמעותי לי מאד, ורציתי שישתתף במימון הלידה היקרה כל כך.
בית החולים יפסיד עלי עוד יותר - עבור כל יולדת הם מקבלים בערך 6000 ש"ח מענק אשפוז, ועל יולדות בית ההוצאות הן אפסיות (בדיקות לילוד).



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/3/2003  09:45 ולענייה שכמוני הוא מימן דולה.. ובקיצור לא, לא הייתי מוותרת עליו !! (ל"ת) - בלו
25/3/2003  10:22 ולי זה מימן חצי מהסכום שד"ר גונן גובה עבור ברית, אבל - בפ
25/3/2003  10:56 למגזרים מסוימים, המענק דווקא עוזר... - נתן
25/3/2003  11:06 מה עמד מאחורי מענק הלידה... - שרי
25/3/2003  11:46 שיקחו את המענק המצחיק הזה וידחפו אותו איפה שהשמש לא זרוחת, ועל הדרך שיקחו גם את ה147 שקל לחודש קצבת ילדים המשפילה הזאת - ארזית
25/3/2003  12:21 שרי את צוחקת?!מחלקת יולדות היא כנראה הרווחית ביותר לבתי החולים! וגם לנתן - גילי אבישי
25/3/2003  12:28 גם עבורי 1100 ש"ח זה הרבה כסף, - תמי
25/3/2003  12:47 בחייך, בפ, את עושה צחוק או שאת סתם נאיבית? - מינה פח
25/3/2003  13:10 קודם כל שיקצצו מאיפה שבאמת צריך... - ט
25/3/2003  13:20 יוזמה יפה - - סאלוש
25/3/2003  14:45 התייחסות לתגובות - בפ
25/3/2003  14:54 קצת סדר בבלאגן (ארוך!) - פולינה
25/3/2003  15:05 יפה. השלמת חור גדול וחשוב שהיה נחוץ לדיון. תודה. - בפ
25/3/2003  15:13 בפ - אני דווקא איתך - רותמית
25/3/2003  15:14 המידע נאסף עבור נייר עמדה של 'נשים קוראות ללדת' - פולינה
25/3/2003  15:14 בפ, את יודעת מה - קיבלתי. ופולינה - מינה פח
25/3/2003  15:28 לחבר שלי לעבודה יש עוד רעיון מעניין - בפ
25/3/2003  15:44 בפ, מסכימה איתך ברוב הדברים - אילנית ש.
25/3/2003  16:24 בפ, חסכון ללימודים אפשר לפתוח בדמות קופת גמל ולאילנית - מינה פח
25/3/2003  17:02 רק שתדעו שבגלל שבעלי לא אזרחאלא תושב, שלו מקבל רק 75 ש"ח בחודש במקום 145! (ל"ת) - Hilla
25/3/2003  21:24 המענק לא לבני זוג אלא לאישה - סאלוש
25/3/2003  21:28 הראש היהודי ממציא לנו פטנטים - איריס גוב
25/3/2003  22:06 גילי יקירתי - לא הבנתי על מה אני צוחקת??? (ל"ת) - שרי
25/3/2003  23:06 שרי-על זה ששאלת אם הם מקבלים כסף על יולדות בית... (ל"ת) - גילי אבישי
25/3/2003  23:08 שרי-איך היה אצל הרופא? שלומך? (ל"ת) - גילי אבישי
26/3/2003  01:32 למה לעזור לממשלה להפוך את ישראל למדינה לא סוציאלית? - ענבר
26/3/2003  05:44 אני מוכנה לוותר על מענק הלידה, - ריש
26/3/2003  09:04 איך נתפסת ברשת של לקצץ בקטנות ולעניים - אמא 11
26/3/2003  13:43 סאלוש, זה ניתן למי שמטפל בילד - תמי
26/3/2003  17:13 לתמי - מה שהתכוונתי לומר - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש