פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/3/2003 19:23 רותמית מאת:
על עבודה ואקמול כותרת:
אני לא חושבת שאת צריכה לחוש רגשות אשם כלפי העבודה (אולי אם את במקצוע בו את מטפלת בבני אדם והם זקוקים לך פיזית / נפשית וגם אז לא בטוח). אני לא חושבת שהם חשים רגשות אשם כאשר הם מלחיצים אותך או אחרים (וסליחה אם אני מכלילה). בדיוק בשביל זה יש ימי מחלת ילד בחוק (נדמה לי עד 7 בשנה). אם את חוששת למעמדך זה עניין אחר, אבל עזבי הרגשות בצד ונסי להתיחס לזה ענינית.
לגבי ילד שלא מוכן לקחת אקמול - האם ניסית אקמולי בנרות (נכון שיש ילדים שדוחפים החוצה, אבל הרבה פעמים אם מתעקשים זה מצליח). כשלנדב היה חום, ניסיתי גם את עניין הגרביים הטבולות בתערובת חומץ ומים (אני עשיתי רבע חומץ, שלושה רבעים מים) עליה קראתי כאן באתר (טובליפ זוג אחד ומעליו מלבישים זוג צמר עבה שלא תירטב כל הסביבה). נדמה לי שזה קצת עזר.
החלמה מהירה !

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/3/2003  07:23 סליחה, זו אני אלה, פשוט לא יצא השם (ל"ת) - אלה
27/3/2003  08:43 אלה יקרה - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש