מנסיון מר של מגורים בנורבגיה (ארץ מוצאו של בעלי) ששם הייתי בודדה וכמעט בלי חברות, חשוב לי ליצור קשרים חברתיים עבורו כדי שיהיה לו קל יותר להשתלב ולחיות פה וגם כדי שלא ירגיש כל כך בודד כאן. חשוב לי ליצור קשרים חברתיים כאלה שמתוכם הוא יוכל ליצור חברויות עם בחורים אחרים, כך שיהיה לו עם מי לדבר, עם מי להפגש על כוס קפה וכו', אבל גם ליצור קשרים חברתיים כאלה שהמשפחות יצאו לטיולים בשבתות או חגים יחד, ייפגשו בשישי בערב וכו'. בסה"כ אני מאד מקווה למצוא משפחות שיהיו מעוניינות בסוג כזה של קשרים כדי שיהיה לו קל להיטמע פה.
|
תוכן התגובה:
|