אנחנו חיסנו עוד בתקופה שלפני הכנסת המחומשת לסל הבריאות, בחיסון פרטי, אצל רופא הילדים, ובפירוש נאמר לנו כי תיתכן ישנוניות ולחילופין עצבנות במשך היום. מסיבה זו, אגב, רופא הילדים שלנו מחסן אך ורק בשעות הבוקר. אני מפצירה בכל מי שמחסן את ילדיו לקרוא את העלון לצרכן של החיסון, ולהיות מודע לכל תופעות הלוואי האפשריות! הנה נתיב להודעה שבתוכה נתיבים למידע בנושא חיסון ה-INFANRIX: http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=16211
|
תוכן התגובה:
|