פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/3/2003 09:27 ענת ב מאת:
מי לא אומר? כותרת:
אנחנו חיסנו עוד בתקופה שלפני הכנסת המחומשת לסל הבריאות, בחיסון פרטי, אצל רופא הילדים, ובפירוש נאמר לנו כי תיתכן ישנוניות ולחילופין עצבנות במשך היום. מסיבה זו, אגב, רופא הילדים שלנו מחסן אך ורק בשעות הבוקר.
אני מפצירה בכל מי שמחסן את ילדיו לקרוא את העלון לצרכן של החיסון, ולהיות מודע לכל תופעות הלוואי האפשריות!
הנה נתיב להודעה שבתוכה נתיבים למידע בנושא חיסון ה-INFANRIX: http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=16211

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2003  17:45 אם כבר בעניייני חיסונים - גליה
30/3/2003  18:05 תודה לך שאתה מעדכן אותנו! (ל"ת) - גילי אבישי
30/3/2003  20:49 לגליה - yael
30/3/2003  20:58 תודה על העדכון, מישהי שמעה משהו בתקשורת??? (ל"ת) - נירה
30/3/2003  21:08 זה לא בהכרח רק הגוף שעבר טראומה... נורא מעייף להבהל (ל"ת) - עידית-ת
30/3/2003  23:02 אחרי מחומש - - סאלוש
31/3/2003  07:24 תודה תודה לכל המשיבות. אם זה קורה הרבה למה לא אומרים כלום כשמקבלים את החיסון? (ל"ת) - גליה
31/3/2003  09:44 @@@@@מוסיפה לינק לכתבה מהבוקר ב"הארץ" בריאות: התינוק בוחר מתי להיוולד, ושינוי הגישה הרפואית לגבי לידות מוקדמות - חני
31/3/2003  09:48 לענת - - גליה
31/3/2003  10:30 אצלנו האחות טיפת חלב - לירון
31/3/2003  10:31 גליה המלצה כללית - דוידה
31/3/2003  10:37 ואולי הוא בכלל בוחר למות? - נועה ברקת
31/3/2003  14:01 לנועה ברקת - - שרון-ש
31/3/2003  20:43 היום עברנו את החיסון הראשון שלנו - ובחיוך!! - עדה
31/3/2003  23:35 לפרופסור דולברג - תודה על העדכון. (ל"ת) - שרי
31/3/2003  23:49 חיסון פוליו בטיפות - שירי
1/4/2003  09:08 שאלה בהמשך לנושא החצבת - ענתי
1/4/2003  11:08 היום פגשתי מומחית לרפואת משפחה - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש