פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/4/2003 23:40 גילי אבישי מאת:
אורית-זה ממש משמח אותי לראות שאני מכוונת לדעה מקצועית,ולאמא המתוסכלת מכוונת לדעה מקצועית,ול כותרת:
כמו אורית אני סבורה שתפקידך אינו לדבר עם אמא של בעלך אלא תפקידו,ולפני כן כמו שכבר כתבתי, עליכם להבהיר בינכם מה רצוי להאמר ומה יהיה אפקטיבי! ואם צריך השתמשו ביועץ חיצוני! בהצלחה מחכה לשמוע מה מתקדם!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/4/2003  18:09 אני כל כך מבינה אותך,זה נשמע כה מתסכל! אינני יודעת מה עושים ומענין אותי מה יגידו,היי סבלנית-פתרון יגיע! (ל"ת) - גילי אבישי
18/4/2003  18:25 לא מבינה בזה הרבה, - מרינה של נועה
18/4/2003  23:30 לא הגענו עדיין לטרום גיל ההתבגרות הראשון - ריש
19/4/2003  08:37 אוי, כמה קשה, - תמי
19/4/2003  15:07 OT לתמי - צורית
19/4/2003  20:58 הינה עוד פרטים- מצטערת אם ההודעה נשלחה כבר - אמא מתוסכלת
19/4/2003  21:38 צער גידול ילדים - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
19/4/2003  22:41 אורית, התשובה שלך מקסימה. אמא מתוסכלת, - תמי
19/4/2003  23:12 צורית, - תמי
20/4/2003  11:58 יופי! - צורית
20/4/2003  15:41 אורית, תודה על תשובתך שהיא ,כרגיל ,רגישה וקשובה אך... - אמא מתוסכלת
20/4/2003  19:12 לאמא מתוסכלת - גילי אבישי
21/4/2003  11:26 אין לי הרבה מה להוסיף, אך רעיון קטן - - שרון-ש
21/4/2003  18:11 מכיוון שמדובר בחמות, שזה לכשלעצמו מתכון בדוק לבעיות, - ענת ב
21/4/2003  18:37 למה צחקה מיכל... - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
21/4/2003  19:50 תודות ועוד... - אמא מתוסכלת
22/4/2003  16:51 אני לא בטוחה שיש עוד עניין לציבור, כתבי למייל אם תרצי, ונמשיך אחד-על-אחד? (ל"ת) - ענת ב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש