|
21/4/2003 23:40
|
גילי אבישי
|
מאת:
|
|
אורית-זה ממש משמח אותי לראות שאני מכוונת לדעה מקצועית,ולאמא המתוסכלת מכוונת לדעה מקצועית,ול
|
כותרת:
|
כמו אורית אני סבורה שתפקידך אינו לדבר עם אמא של בעלך אלא תפקידו,ולפני כן כמו שכבר כתבתי, עליכם להבהיר בינכם מה רצוי להאמר ומה יהיה אפקטיבי! ואם צריך השתמשו ביועץ חיצוני! בהצלחה מחכה לשמוע מה מתקדם!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|