פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/6/2003 08:56 אלה מאת:
עגלול... כותרת:
עדה,שלום!
לאחר מאמץ להשיג את הטל' של U בייבי שופ בכל אמצעי אך ללא הצלחה, אני פונה אליך לעזרה.
האם יש לך את הטל'???

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/1/2003  11:10 לגבי הטיסה-אםאין בעיות ידועות,לא לגבי הבדיקה-מי ישלם? (ל"ת) - גילי אבישי
23/1/2003  12:29 OT מקווה שבסדר להידחף כאן - איך משיגים עגלול? וגם... - מיכל ל
23/1/2003  13:18 הלואי וידעתי איפה קונים עגלול - אמא 11
23/1/2003  13:26 למיכל-לגבי עגלול - אורלי של ליאור
23/1/2003  13:30 איפה קונים עגלול באופן כללי, ועגלול טורבו 4X4 באופן ספציפי... - עדה
23/1/2003  13:51 עדה-למרות שכבר יש לנו עגלול אשמח לדעת איפה וכמה לגבי עגלול עם יכולת היגוי. ולמיכל-שכחתי לציין שבעגלול הסטנדרתי אין יכולת היגוי וזה מאוד מקשה על הסיבובים במיוחד אם יש בפנים עוד משקל... (ל"ת) - אורלי של ליאור
23/1/2003  14:16 כן עדה כמו ששי ודרור אומרים - "ספרי פרטים !"... (ל"ת) - זהר
23/1/2003  14:30 עד כמה שידוע לי בשילב מוכרים גם עגלול - אסתית
23/1/2003  14:38 תודה! נבדוק מה יש בבייבי שיק, ולעדה - נשמח לשמוע פרטים על ה 4X4 (ל"ת) - מיכל ל
23/1/2003  14:47 לאמא11 - לגבי שביתות הרעב של הקטנטנים - מיכל ל
23/1/2003  15:28 הנה עגלול לדוגמא - מרב ב
23/1/2003  16:18 מיכל- כשאני שומרת על איתי, אנחנו הולכים לטיל- תינוק אחד בעגלה, והשני/ה בתינוכיס....כיפי כיף (ל"ת) - לירון
23/1/2003  20:07 תוצאות הבירור - עדה
26/1/2003  07:29 עדה - המון תודה על ההשקעה בברור בשבילנו! עכשיו צריך לבדוק כמה כסף נוכל להשקיע... (ל"ת) - מיכל ל
2/2/2004  17:44 עגלול לקנייה - טלי
2/2/2004  17:45 עגלול לקנייה - טלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש