פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
24/6/2003 08:56
אלה
מאת:
עגלול...
כותרת:
עדה,שלום!
לאחר מאמץ להשיג את הטל' של U בייבי שופ בכל אמצעי אך ללא הצלחה, אני פונה אליך לעזרה.
האם יש לך את הטל'???
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
23/1/2003 11:10
לגבי הטיסה-אםאין בעיות ידועות,לא לגבי הבדיקה-מי ישלם? (ל"ת)
-
גילי אבישי
23/1/2003 12:29
OT מקווה שבסדר להידחף כאן - איך משיגים עגלול? וגם...
-
מיכל ל
23/1/2003 13:18
הלואי וידעתי איפה קונים עגלול
-
אמא 11
23/1/2003 13:26
למיכל-לגבי עגלול
-
אורלי של ליאור
23/1/2003 13:30
איפה קונים עגלול באופן כללי, ועגלול טורבו 4X4 באופן ספציפי...
-
עדה
23/1/2003 13:51
עדה-למרות שכבר יש לנו עגלול אשמח לדעת איפה וכמה לגבי עגלול עם יכולת היגוי. ולמיכל-שכחתי לציין שבעגלול הסטנדרתי אין יכולת היגוי וזה מאוד מקשה על הסיבובים במיוחד אם יש בפנים עוד משקל... (ל"ת)
-
אורלי של ליאור
23/1/2003 14:16
כן עדה כמו ששי ודרור אומרים - "ספרי פרטים !"... (ל"ת)
-
זהר
23/1/2003 14:30
עד כמה שידוע לי בשילב מוכרים גם עגלול
-
אסתית
23/1/2003 14:38
תודה! נבדוק מה יש בבייבי שיק, ולעדה - נשמח לשמוע פרטים על ה 4X4 (ל"ת)
-
מיכל ל
23/1/2003 14:47
לאמא11 - לגבי שביתות הרעב של הקטנטנים
-
מיכל ל
23/1/2003 15:28
הנה עגלול לדוגמא
-
מרב ב
23/1/2003 16:18
מיכל- כשאני שומרת על איתי, אנחנו הולכים לטיל- תינוק אחד בעגלה, והשני/ה בתינוכיס....כיפי כיף (ל"ת)
-
לירון
23/1/2003 20:07
תוצאות הבירור
-
עדה
26/1/2003 07:29
עדה - המון תודה על ההשקעה בברור בשבילנו! עכשיו צריך לבדוק כמה כסף נוכל להשקיע... (ל"ת)
-
מיכל ל
2/2/2004 17:44
עגלול לקנייה
-
טלי
2/2/2004 17:45
עגלול לקנייה
-
טלי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש