פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/7/2003 13:32 דובת גריזלי מאת:
קראתי אצל פנלופה ליץ' כותרת:
שקשה לצפות מראש לשמחה גדולה אצל הבכור ואין להכניס לו לראש שהוא "ודאי יאהב את אחיו" אלא כדאי לנסות להבהיר לו (על ידי ביקור חברים עם יותר מילד אחד קטן) שברוב המשפחות הילדים אינם יחידים ולעורר עניין כללי בתינוקות. היא מייעצת לתת את התינוק לאבא או למישהו אחר כשנכנסים הביתה אחרי השהות בבית החולים כדי שהאם והילד ייפגשו כפי שהוא היה רגיל לפני הלידה (חיבוק למשל). בכלל, היא אומרת שככל שתצליחי להמשיך בשגרתו של הילד המוכרת לו מלפני הלידה כך יכעס פחות עלייך, על אחיו, על השינוי.

אינני יודעת אם דרכה של ארזית (שאני מתפעלת ממנה, אם היא נתקבלה למען ארז) מתאימה לכול, נדמה לי שזה תלוי בטיב הלידה ובהרגשה אחרי הלידה. גם ההתרוצצות עם תינוק שלא עבר את שגרת הבדיקות בבית החולים והמתוכננת ליומיים איננה קלה בכל מקום ולא בהכרח תחסוך מן הבכור קיפוח בתשומת הלב.

לידה קלה והתמודדות קלה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/7/2003  00:51 היי אסתי, - ריש
8/7/2003  08:15 ריש, ואללה, ככה את משחילה בשורה כזאת, מזלטוב! (ל"ת) - עדה
8/7/2003  10:14 ריש'קה בושי לך - פולינה
8/7/2003  11:25 אני דווקא הבנתי שריש רק אומרת את זה בכאילו ורומזת יותר על סיום ההנקה. האין זאת? (ל"ת) - נועה ברקת
8/7/2003  11:36 ברור שבסיום ההנקה עסקינן - פולינה
8/7/2003  11:56 אכן סיום הנקה לגוזו, אבל נא להחזיר את הדיון הזה לאסתי. - איש
8/7/2003  12:03 תודה לאיש, שוב סליחה מאסתי והנה כמה קצוות חוט - פולינה
8/7/2003  12:34 הי אסתי - הריונית במצב דומה
8/7/2003  12:42 גם אנחנו מתרבים עוד מעט ויש לנו אותה בעיה - ארזית
8/7/2003  12:53 ולשאלת ההיעדרות מהבית לימים שאחרי הלידה - ארזית
8/7/2003  12:55 ארזית, הזדהיתי עם מה שסיפרת - הריונית
8/7/2003  12:58 ארזית צודקת. אפשר לעשות את הבידות של "השחרור" (PKU וצהבת אם איני טועה) בטיפת החלב או אפילו בקופת חולים. לא חייבים להשאר בבי'ח בגלל זה. (ל"ת) - הריונית
8/7/2003  13:40 להריונית - ארזית
8/7/2003  13:43 גריזלית הרחיבי בבקשה - ארזית
8/7/2003  14:23 כבעלת הפרש של שנתיים אני יכולה לתת לך כמה רעיונות - יהודית
8/7/2003  17:12 ארזית יקרה, רק כמה מילים - אסנת ש.
8/7/2003  17:49 תודה אסנת!! (ל"ת) - ארזית
8/7/2003  22:10 תודה לכולן על התגובות ולידה נעימה להריוניות (ל"ת) (ל"ת) - אסתי
8/7/2003  22:46 מור לפולינה - ריש
8/7/2003  23:01 וואו - פולינה
9/7/2003  09:03 ריש ואיש, כל הכבוד גם ממני - עדה
9/7/2003  09:15 הי ריש, איזה כיף שדברים שסיפרתי עליהם עוזרים לאחרים - שחר ב
9/7/2003  11:17 תודה לך בעצמך שחר, וגם משו לעדה ולפולינה - ריש
9/7/2003  12:06 לארזית: כל מילה בסלע. חתמנו על שחרור תוך נטילת האחריות ו"הסיכון" ותך שלוש שעות מהלידה הייתי בבית. לא קל, אבל ליבי לא נתן לי אחרת. (ל"ת) - אפרת מ.מ
9/7/2003  21:22 אבוי, ריש בנוגע לבקבוק עם הפקק הלחיץ - תיתי
9/7/2003  21:29 גם אנחנו.. - רותמית
9/7/2003  22:57 ריש, איזה קטעים, היכרנו דווקא בתמיכת הנקה וכעת הגענו לעזרה בגמילה - הדס
10/7/2003  01:10 המלצה לבילוי בקיסריה, וגם - ריש
13/7/2003  09:56 לריש- ברכות על הגמילה, קישטה רעלת ואפשר לקבל עוד פרטים על קיסריה? - אלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש