13/8/2001 10:07
|
אורית
|
מאת:
|
כלבובה,
|
כותרת:
|
בגדול, אנחנו לא נתקלנו ביחס מזלזל באף אחד משלבי הלידה והאישפוז לאחר מכן. מאוד יתכן שהסיפורים נכונים ולנו פשוט היה מזל להיתקל באנשים הנכונים. לגבי התינוקיה במלונית: 1. ההנהלה חוסכת בשירותי אחיות משום מה. הן לא עומדות בלחץ וזה בא לידי ביטוי ביחס לתינוקות. ביום הראשון האחות ביקשה מאיתנו, לא פחות, לקחת את צור כמה שיותר כי הם קצרות בכח אדם. התקשרתי למנהלת המלון, שלא היתה זמינה, ונאמר לי לחזור אליה שוב. א. מה פתאום היא לא זמינה לאורחים וב: למה האורח צריך להטריח את עצמו בלחשוב להתקשר שוב. מתפקידה לחזור לאורח. בסוף לא חזרתי כי פשוט לא היה לי זמן (הנקתי הנקה מלאה ובין לבין רק רציתי לישון/להירגע מהלידה/לעכל את הדברים. ועם כל זה על הראש למי יש זמן לחזור למנהלת?) הצעתי היא שתתקשרי למנהלת ותספרי לה על רשמים של אנשים שהיו. דיברתי עם עוד כמה נשים שהרגישו כמוני ולדעתי, רק אחת מהן פנתה והאירה את תשומת ליבן.
2. בלילה השני, שהיה לבן לחלוטין, אישרתי תמ"ל פעם אחת בבוקר כדי שאוכל לנוח. האחות נתנה לו גם שעתיים לאחר מכן באופן אוטומטי. לאחר שאמרתי לה שכתבתי בפרוש בגיליון שאני מאשרת פעם אחת בלבד, ענתה לי: היית צריכה גם להגיד בע"פ.
3. למי שמתכננת לקחת רק ארוחת בוקר, יש לקחת בחשבון שבני משפחה צריכים לדאוג לארוחת צהריים וערב. לאישה אחרי לידה שצריכה לאגור כח (ואין זה משנה אם היא מניקה או לא) הסלטים הקלילים שיש למלון להציע לא עושים ת'עבודה.
בקיצר, נכון, התינוקיה של המלון בהשוואה לזו של בי"ח היא אישית יותר, הן לאמא והן לתינוק, נעימה יותר, אבל...
דנה, בטח תהיה לך תגובה להודעה שלי. (אה, כן, נסיעה לירושלים נחשבת גם נחשבת).
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|