פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/8/2003 15:33 צורית מאת:
רופאי שיניים לילדים כותרת:
ראשית יש את תיתי (ד"ר בן מאיר) המשתתפת בפורום. מקבלת יום אחד בשבוע בתל אביב, במדיקליניק בשדרות שאול המלך. היא נהדרת.
ממליצה בלב שלם גם על ד"ר אייל בוצר שמקבל בתל אביב באסותא (דרך מכבי) אך גם בקליניקה שלו ברמת גן או בגבעתיים (לא בטוחה).
משניהם קיבלנו יחס מצוין, הסברים מפורטים, טיפול מקצועי, מענה טלפוני או במייל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/8/2003  13:03 את יכולה ללכת בלב שקט (ל"ת) - תיתי
26/8/2003  13:17 מרשה לעצמי אוף טופיק אחרי תשובתה של תיתי: בהמשך לדיון על עיסת נייר לפני כמה שבועות אז השבוע ב"לאשה" - אנט
26/8/2003  13:31 אם כבר שיניים אז מאיפה מתחילים לצחצח שיניים? איך עושים את זה? - לולי
26/8/2003  14:03 כמו שתיתי ענתה לי, יש מברשת שיניים שנקראת המברשת הראשונה שלי, קניתי אותה בסופר פארם, שמים מעט משחת שיניים ומצחצחים את מעט השיניים שיש. (ל"ת) - ריקי
26/8/2003  14:56 המלצה לרופא שיניים - ROZ
26/8/2003  15:00 ללולי - מירי2
27/8/2003  14:06 תיתי רוצה לנצל את ההזדמנות ולשאול שאלהעל פלואור - ג'וי
27/8/2003  17:01 תודה צורית, ולג'וי - תיתי
27/8/2003  23:32 בשמחה, ומכל הלב :)) (ל"ת) - צורית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש