ראשית יש את תיתי (ד"ר בן מאיר) המשתתפת בפורום. מקבלת יום אחד בשבוע בתל אביב, במדיקליניק בשדרות שאול המלך. היא נהדרת. ממליצה בלב שלם גם על ד"ר אייל בוצר שמקבל בתל אביב באסותא (דרך מכבי) אך גם בקליניקה שלו ברמת גן או בגבעתיים (לא בטוחה). משניהם קיבלנו יחס מצוין, הסברים מפורטים, טיפול מקצועי, מענה טלפוני או במייל.
|
תוכן התגובה:
|