פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/10/2003 18:28 קרן (אחרת) מאת:
הריון זה דבר יקר... כותרת:
לגבי המוניטור - דופק העובר איננו קבוע. לכן אי אפשר לדעת האם הוא 140, 160 או 37. הוא משתנה כל הזמן.
נשמע לי מגניב להקשיב לדופק שלו, אבל לפחות אצלנו זה בחינם - בעלי פשוט מצמיד את האוזן לבטן ונהנה מהחיים. לי יש את הפריווילגיה לדעת מתי קטנצ'יק בועט. חלוקת עבודה.

לגבי הערכה למי שפיר - מיותר לחלוטין. בכל מקרה עדיף להגיע לבית חולים. שם יש צוות מקצועי שיודע מה לעשות. ואפילו אם מדובר "רק" בבריחת שתן - עדיין צריך אחות שתסבי מה אפשר לעשות נגד זה, או להרגיע שזה יעבור אחרי הלידה.

חוץ מזה - הריון הוא דבר יקר. תשמעו, המחיר של בגדי הריון, תה פטל, האפי-נו, הקורס להכנה ללידה, כל אלה - עולים לפחות כמה אלפי שקלים :)

נו, הריון קל ומאושר לכולנו,
קרן

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/10/2003  16:24 השוק מגלגל מליונים על הגב של הנשים ההרות - שרה
13/10/2003  17:28 דרושה בדחיפות: חזיית הנקה לבעלת F-CUP - רוצה משהו יפה, שמרים, תומך ומחמיא ולא חזיית סבתות... - ליאתי
13/10/2003  17:59 שרה רק מי שחייה בחו"ל יכולה להבין את מה שאת אומרת. (ל"ת) - אזלא
13/10/2003  18:53 אפשר לחסוך כסף גם בהיריון - שרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש