לגבי המוניטור - דופק העובר איננו קבוע. לכן אי אפשר לדעת האם הוא 140, 160 או 37. הוא משתנה כל הזמן. נשמע לי מגניב להקשיב לדופק שלו, אבל לפחות אצלנו זה בחינם - בעלי פשוט מצמיד את האוזן לבטן ונהנה מהחיים. לי יש את הפריווילגיה לדעת מתי קטנצ'יק בועט. חלוקת עבודה.
לגבי הערכה למי שפיר - מיותר לחלוטין. בכל מקרה עדיף להגיע לבית חולים. שם יש צוות מקצועי שיודע מה לעשות. ואפילו אם מדובר "רק" בבריחת שתן - עדיין צריך אחות שתסבי מה אפשר לעשות נגד זה, או להרגיע שזה יעבור אחרי הלידה.
חוץ מזה - הריון הוא דבר יקר. תשמעו, המחיר של בגדי הריון, תה פטל, האפי-נו, הקורס להכנה ללידה, כל אלה - עולים לפחות כמה אלפי שקלים :)
נו, הריון קל ומאושר לכולנו, קרן
|
תוכן התגובה:
|