פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/4/2004 22:50 סיס מאת:
לזניה ממצות כותרת:
מרטיבים מעט את המצות ומניחים במגבת לספיגת עודפים.
מכינים את הרוטב האהוב. אצלנו: רסק עגבניות, שמן זית, מלח, פלפל, אורגנו ומים.
חותכים זיתים ופטריות, מערבבים עם הרוטב ומוסיפים קופסת קוטג'.

מצה-רוטב-מצה-רוטב-מצה-רוטב....

לתנור ב180 מ"צ.

בתיאבון!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/4/2004  14:15 אפשרות להרוויח סכום כסף קטן אבל נחמד וללא מאמץ - אורקה
18/4/2004  14:24 בנות היזהרו! - משטרת האינטרנט
18/4/2004  15:16 ***OT-לחני המדווחת- - יעל.ש
18/4/2004  15:20 משטרת אינטרנט יקרה קצת הפחדת אותי ובכל זאת את לא מדברת על כל הקוקיס ? הרי פעם בשבוע בכל מקרה צריך למחוק אותם ומשתילים אןותם גם אתרים מן "המניין" כמו YNET וכו'. תקני אותי בבקשה אם אני טועה? (ל"ת) - אורקה
18/4/2004  15:27 O.T דחוף , חברה שילדה סובלת מפטמות פצועות, איפה קונים את המשחה של מדלה? לא מצאתי בסופרפארם- באיזור חיפה תודה מראש ובאותו נושא- האם בפנטן אמור לעזור, והאם יש לשטוף לפני ההנקה? (ל"ת) - רומי
18/4/2004  15:28 OT רופא משפחה טוב של הכללית בהוד השרון ? (ל"ת) - דניק
18/4/2004  15:41 לרומי - שילב מוכרת משחה של Purelan (ל"ת) - jo
18/4/2004  15:58 רומי - אני ממליצה להשתמש גם בקונכיות הנקה של מדלה - עוד מדווחת
18/4/2004  16:36 דניק - ד"ר מנצור בהוד השרון - מאיה מ
18/4/2004  17:52 רומי, יש משחה נהדרת של בימ"ר הומגליל שנקראת מאמא קרם, עזרה לי תוך יום היכן שכלוםמ לא עזר - annat
18/4/2004  18:16 מה עושים עם 2 ק"ג מצות שנשאר לנו מהחג? - מאיה מ
18/4/2004  18:50 אולי לטחון לקמח מצות (אפשר לשמור במקפיא ואז נשמרת הטריות) - annat
18/4/2004  18:53 מאיה יקרה, אנחנו גוררים את זה עד סוף אוגוס ט לפעמים - אורנה דן
18/4/2004  18:55 המחה ל מדלה, פיורלן - ניתן להשיג גם בדיאדה (ל"ת) - חני המדווחת
18/4/2004  19:22 לציפורים! - עצה מהכפר
18/4/2004  19:38 רומי - גם לי יש לתת את המשחה מהומגליל, אלא שאת בחיפה... - במבי
18/4/2004  20:26 מאיה - אפשר להכין לזניה ממצות (ל"ת) - נועה
18/4/2004  20:49 זקוקה לרעיונות ומתכונים ליום הולדת- ולנורית של ניצן - דבי
18/4/2004  20:56 קורס הכנה ללידה בגבעתיים 03-5734540 - חוה
18/4/2004  21:06 דבי, פשטידת תירס - annat
18/4/2004  21:11 @מזכירה את הקופרודוקציה של במבי ושלי: מכירת טאפרוור לבנות השרון, גם ילדים מוזמנים!@ - annat
18/4/2004  21:15 ענת, באיזה חום אופים ובאיזה כלי של טאפרוור? (ל"ת) - טלי
18/4/2004  21:21 לדבי - סיר אורז לפיקניק / יום הולדת בחוץ - נורית של ניצן
18/4/2004  21:24 כל זה ממצות? אז כבר לא צריך להצטער... ונעה - מאיה מ
18/4/2004  21:27 ענתוש - דבי
18/4/2004  21:29 OT- לענת ולבמבי - סנפיר
18/4/2004  21:31 לנורית של ניצן - דבי
18/4/2004  21:31 מתכון מצות לדבי (אם כבר אני בשוונג) והערה קטנה לדבי - נורית של ניצן
18/4/2004  21:34 מאיה, המתכון למעלה בשבילך, כמובן. (ל"ת) - נורית של ניצן
18/4/2004  21:35 HILLA - ליאתה
18/4/2004  21:47 מתוך המקום שלי כאמא חונקת אותי המחשבה - מה עשו אמהות כמונו עפ פעוטות בשואה , מספרים הכל אבל אף פעם לא שמעתי על פעוטות .......זה נורא ....תחשבו.... (ל"ת) - מעיין של ליב
18/4/2004  22:05 לבנות המקסימות שעזרו לפטמות של חברתי- תודה בשמה ולמעיין של ליב- זאת בדיוק הסיבה שקשה לי מאד לראות את הסרטים על השואה כי אני לא יכולה להפסיק לבכות וכשמראים ילדים קטנים אני פשוט מייבבת ולכן משתדלת להמנע. פשוט נורא אני לא יכולה לשאת את המחשבה שמשהו יקרה לילדים שלי חס וחלילה (ל"ת) - רומי
18/4/2004  22:16 רומי- אז זהו שגם אני הפעם ברחתי למיטה עם ספר במקום לטבוע בדמעות - יסלח לי הדור ההוא אבל כבד עלי הפעם... (ל"ת) - מעיין של ליב
18/4/2004  22:20 גם אני בכיתי היום מול הטלויזיה - סאלוש
18/4/2004  22:22 היי סנפיר, אני גרה בכפר סבא - טלי
18/4/2004  22:28 לדבי- גם פשטידת תירס אבל אחרת וגם לחמניות מתוקות, העברתי לך את זה מחוברת המתכונים האישית שלי , מקווה שיעבור טוב בכל מקרה מזל טוב!!! - רומי
18/4/2004  22:30 דבי חמודה, - לירון של שקד הדר ויערה
18/4/2004  22:36 למאיה מ עם מצות מכינים גלילת מצות מתוקה סוף הדרך אבל זהירות...משמין נורא - רומי
18/4/2004  22:40 רומי - נשמע מצוין!, ודבי - אנחנו לא מאכלני התרד, אבל אני מוכנה לנסות... תודה! (ל"ת) - מאיה מ
18/4/2004  22:42 טלי, - סנפיר
18/4/2004  22:45 @#@# 'סניף' טפרוואר בחיפה :-) #@#@ - חיה של שירי
18/4/2004  22:45 @#@# 'סניף' טפרוואר בחיפה :-) #@#@ - חיה של שירי
18/4/2004  23:01 טלי, לגבי אפיה בטאפרוור - annat
18/4/2004  23:04 דבי - תבנית 26 רגילה לחלוטין - annat
18/4/2004  23:08 ופשטידת פטריות עם מצות: - סיס
18/4/2004  23:08 סנפיר, מצטערת - annat
19/4/2004  01:25 ענת את מה זה עושה לי חשק עם התבניות האלה... - סאלוש
19/4/2004  08:10 Annat אולי תוכלי לעדכן אותנו כשיהיה מבצע של תבניות הסיליקון , גם אני רוצה וזה נורא יקר לי (ל"ת) - רומי
19/4/2004  09:21 לסנפיר - שביט
19/4/2004  09:24 לטלי - לגבי גנים בהוד השרון - עידית של שחר
19/4/2004  09:25 בנות, אתן תהיינה הראשונות לדעת... - annat
19/4/2004  09:29 מחפשת מטפלת ברמת גן לחצי משרה עד שלושת רבעי משרה, עם המלצות (ל"ת) - אילנית
19/4/2004  09:32 ענתי... איזה כייף בדיוק ביום רביעי.... - ורד שלשחר
19/4/2004  09:34 ורדושה - יותר קרוב מנסציונה זה בטוח! - annat
19/4/2004  09:44 מחפשת מטפלת באזור רמת גן עם המלצות לחצי משרה שלושת רבעי משרה (ל"ת) - אילנית - דחוף
19/4/2004  09:51 ורד של שחר - אפשר לקבל פרטים לגבי ההומיאופטית שלכם? מומלצת? (ל"ת) - ליאתה
19/4/2004  10:21 ליאתה, תודה. בסוף אני אאמין... (ל"ת) - HILLA
19/4/2004  10:41 ליאתה - - ורד שלשחר
19/4/2004  11:24 מסיבת תינוקות ומחבתות - יש מפה - במבי
19/4/2004  11:43 רונה2 (ל"ת) - איפה אפשר לקנות חולצות לגן במחיר נורמלי?
19/4/2004  11:55 מזל טוב ליערה!!! -ותודה לרומי!!! - דבי
19/4/2004  12:33 רונה (התהפך לך...).... בעמק העודפים בת"א. - ורד שלשחר
19/4/2004  12:46 למומחיות טאפרוואר (חיה של שירי, annat)- איך? כמה? וכו' - טלי ויש
19/4/2004  12:52 פעם ראיתי והיום אני לא זוכרת היכן? מישהי אולי יכולה לעזור? - לירון של שקד הדר ויערה
19/4/2004  12:58 קופסא לשיני חלב שנשרו יש ב"ילדותי" (ל"ת) - פיטר פן
19/4/2004  13:03 *******דרושות מטפלות במגע ל"שאקטי" - אפרת של אוריאל
19/4/2004  14:44 לירון - בדיוק היום ראיתי קופסאות כאלה גם בשילב. (ל"ת) - ליאתה
19/4/2004  14:48 היי סנפיר - טלי
19/4/2004  14:48 עידית (ל"ת) - טלי
19/4/2004  14:50 עידית - טלי
19/4/2004  14:54 כן יש לי כזאת קדרה, ירקרקה שהולכת גם לתנור. (ל"ת) - טלי
19/4/2004  15:04 טלי, - סנפיר
19/4/2004  15:35 ליאתה ופיטר פן תודה רבה-רבה, פשוט פיית השיניים תבקר אצלנו בימים הקרובים לראשונה... (ל"ת) - לירון של שקד הדר ויערה
19/4/2004  16:44 מאיה! - נועה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש