|
18/4/2004 22:50
|
סיס
|
מאת:
|
|
לזניה ממצות
|
כותרת:
|
מרטיבים מעט את המצות ומניחים במגבת לספיגת עודפים. מכינים את הרוטב האהוב. אצלנו: רסק עגבניות, שמן זית, מלח, פלפל, אורגנו ומים. חותכים זיתים ופטריות, מערבבים עם הרוטב ומוסיפים קופסת קוטג'.
מצה-רוטב-מצה-רוטב-מצה-רוטב....
לתנור ב180 מ"צ.
בתיאבון!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|