אנחנו אמנם "מפגרים דנטלית", כמו שנהוג לומר פה, ולגוזלית עדיין אין שיניים, אבל היו לנו כמה לילות של יסורים קשים - שממש נראו כמו כאבי צמיחה שכאלה (ריור היסטרי, הדבר היחיד שהרגיע היה נשכן קר - אפילו לא ציצי!!! וכו') ובלילות האלה הגליגם התקבל בשקיקה והרגיע אותה באופן מידי (מדובר על פעמיים-שלוש, לא יותר). אז - יהיו כאלה (ואני אולי נוטה להסכים איתם)שיגידו שזה בגלל הטעם המתקתק, אבל - מה זה משנה... לנו (טפו-טפו-טפו) זה עזר.
|
תוכן התגובה:
|