פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/4/2004 22:58 ליאתה מאת:
אמא צעירה - כותרת:
אנחנו אמנם "מפגרים דנטלית", כמו שנהוג לומר פה, ולגוזלית עדיין אין שיניים, אבל היו לנו כמה לילות של יסורים קשים - שממש נראו כמו כאבי צמיחה שכאלה (ריור היסטרי, הדבר היחיד שהרגיע היה נשכן קר - אפילו לא ציצי!!! וכו') ובלילות האלה הגליגם התקבל בשקיקה והרגיע אותה באופן מידי (מדובר על פעמיים-שלוש, לא יותר). אז - יהיו כאלה (ואני אולי נוטה להסכים איתם)שיגידו שזה בגלל הטעם המתקתק, אבל - מה זה משנה... לנו (טפו-טפו-טפו) זה עזר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/4/2004  21:45 אבל יש מספר לפניות קהל על האריזה. (ל"ת) - לא יודעת
18/4/2004  21:47 אינני יודעת, אבל אשמח אם תכתבי אם הגליגם הקל על כאבי צמית השיניים אצלכם. (ל"ת) - אמא צעירה
18/4/2004  23:08 הגליגם עזר... לי - רינת של עידן
18/4/2004  23:49 ליאתה רוינת, תודה! (ל"ת) - אמא צעירה
19/4/2004  14:00 לנו לעומת זאת לא עזר... (ל"ת) - HILLA


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש