יש לי בת שנתיים ותשע חודשים ובן ארבעה חודשים. כל ההריון פחדתי איך אקבל אותו, איך יהיה לי מקום לאהוב עוד מישהו, כולי הייתי מלאה בבתי הבכורה והמדהימה. והוא נולד. ובאמת היה לי קשה לקבל אותו. אבל אהבתי אותו בסתר, עם המון רגשות אשמה. עד שהשתחררתי, ועבדתי על עצמי. והיום אני מטורפת על שניהם, כל אחד בנפרד ושניהם ביחד, נותנת לשניהם המון אהבה וכבוד ותשומת לב. והם מקבלים את האהבה בזרועות פתוחות, ואוהבים אחד את השני. בדיוק כפי שכתבו לך - האהבה מוכפלת, לא נגרעת.
|
תוכן התגובה:
|