פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
21/4/2004 14:24
נתנת
מאת:
בטח מוסיקה, למה לא? באזניות
כותרת:
אני התחלתי, אחר כך קצת הזנחתי. אבל אומרים שזה מאוד טוב.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
19/4/2004 14:20
נדמה לי חודש שישי (ל"ת)
-
נתנת
19/4/2004 14:25
OT- אפשר לקבל פרטים על המפגש אצל במבי?
-
ח ח ח
19/4/2004 15:20
ל-חחח, זה נהיה משהו כזה...
-
במבי
19/4/2004 16:16
לי, אני דווקא יודעת שהעובר שומע החל משבוע 12 (ל"ת)
-
אפרת של אוריאל
19/4/2004 18:49
OT במבי -
-
שירין
19/4/2004 21:45
הי שירין
-
במבי
19/4/2004 21:57
במבי, נשמע כיף
-
נועה
19/4/2004 23:59
התינוק מתחיל לשמוע מהשבוע ה-19, בדקתי בספר. (ל"ת)
-
לני
20/4/2004 09:37
יופי תודה על האינפורמציה. ומה דעתכן על השמעת מוזיקה לעובר ? (ל"ת)
-
לי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש