פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/4/2004 14:24 נתנת מאת:
בטח מוסיקה, למה לא? באזניות כותרת:
אני התחלתי, אחר כך קצת הזנחתי. אבל אומרים שזה מאוד טוב.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/4/2004  14:20 נדמה לי חודש שישי (ל"ת) - נתנת
19/4/2004  14:25 OT- אפשר לקבל פרטים על המפגש אצל במבי? - ח ח ח
19/4/2004  15:20 ל-חחח, זה נהיה משהו כזה... - במבי
19/4/2004  16:16 לי, אני דווקא יודעת שהעובר שומע החל משבוע 12 (ל"ת) - אפרת של אוריאל
19/4/2004  18:49 OT במבי - - שירין
19/4/2004  21:45 הי שירין - במבי
19/4/2004  21:57 במבי, נשמע כיף - נועה
19/4/2004  23:59 התינוק מתחיל לשמוע מהשבוע ה-19, בדקתי בספר. (ל"ת) - לני
20/4/2004  09:37 יופי תודה על האינפורמציה. ומה דעתכן על השמעת מוזיקה לעובר ? (ל"ת) - לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש