פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2001 16:43 הדס מאת:
אני בדעה אחרת לחלוטין כותרת:
קודם כל ליא, אני קוראת "אותך" המון - ובאמת זה דורש חוזק רב ואמונה לעבור כזה הריון בשלווה ונחת.
אני חושבת אחרת ממך לחלוטין. אני עברתי חוויות קשות שבעטין אני היום סומכת על מראה עיניים (US) בלבד!!! אם אין לי בחילה באחד מהבקרים אני טסה לרופאה לבדוק שהכל עדיין שם... ואני בכלל לא אדם היסטרי. אבל נסיון חיינו מביא אותנו לעיתים למקומות ולהתנהגויות שלא תמיד מתאימים או נראים "שפויים" בעיני אחרים.
אני מכירה נשים (כולל אותי) שהיו רגועות וזה היה ברור שכשנכנסים לחדר לידה בחודש תשיעי יוצאים ממנו עם תינוק בידיים - ולא תמיד זה קרה!!! אני לא אומרת שצריך להיות היסטריים אבל צריך להבין ולגלות אמפטיה גם לאלו שבזכות אותן בדיקות (אפילו לא הבדיקות המתוחכמות - רק ה US) הן מעבירות את ההריון הבא בשלום וברגיעה אמיתית! ברור שפעם כשלא היו בדיקות אז לא היתה ברירה... אבל פעם לא כולן יכלו להביא ילדים לעולם והיום יש הפריות מבחנה וכו'...
אני חושבת שהמציאות הכתיבה לך נסיון לא פשוט במגורים בארץ רחוקה וזה הביא אותך למקום שממנו את כותבת.
המקום שממנו אני כותבת הוא אחר לחלוטין - מקום של כמיהה לילד בריא - ומקום שמנסה לדחוק זכרונות כואבים ומחשבות עצובות ובשבילי הבדיקה והידיעה היא מתנה נהדרת!
אני בטוחה שאת מחפשת כמוני אחר ילד (שתיים) בריא ושלם ואני מעריצה אותך על יכולתך להיות כפי שאת... אבל כל אחד - וההיסטריה שלו!
אני רוצה לומר דבר נוסף - ההריוניות שרצות אחר הבדיקות אינן נגד לידות טבעיות ו"זרימה" עם ההריון והתינוק. גם לאחר הריון גדוש US אפשר ללדת באופן הכי זורם וטבעי שיכול להיות...
לא התכוונתי להיות תוקפנית - אם כן - סליחה ליא.




תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2001  10:29 אני איתך.... - איימי
19/2/2001  10:30 ליא - אני לא חולקת עליך - אבל... - רוני
19/2/2001  11:03 ליא........זו שאלה פילוסופית רצינית - יעלית :)
19/2/2001  12:49 מסכימה ולא מסכימה... - נעמי
19/2/2001  14:30 יופיו של המגוון האנושי - ענתי
19/2/2001  14:31 נקודה נוספת שחשבתי עליה,,,,,,,, - יעלית :)
19/2/2001  17:54 דברים קצת קשים - איריס הדס
20/2/2001  00:09 הי ליא, אנא אל תגבילי את עצמך - רותי קרני הורוביץ
20/2/2001  15:40 פחד או אהבה¿ - נועה
20/2/2001  17:37 מצטערת אם נשמעתי קצת תוקפנית בהודעתי הקודמת. רק רציתי להביא גם פן נוסף לדיון (ל"ת) - איריס הדס
20/2/2001  19:53 ליא - אני עם רותי, בבקשה אל תגבילי את עצמך, לא פה - ענת ב
21/2/2001  05:49 נכון שהבטחתי אבל לא התאפקתי - ליא
21/2/2001  15:52 ליא, עוד אין תוצאות מהדיקור - נעמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש