פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
25/8/2004 09:52
סיס
מאת:
אויש
כותרת:
מאחלת לחברתך שדברים יסתדרו בקרוב. אצלי היו כאבים כתוצאה מצלקת, אבל לא דימום. אולי באמת העור נהיה רגיש יותר כתוצאה מהמתיחה וטראומת הלידה?
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
24/8/2004 20:13
נשמע ממש לא טוב. מחייב בדיקות נוספות.; (ל"ת)
-
רונה
24/8/2004 20:46
מניסיון כואב
-
בעלת ניסיון
24/8/2004 21:47
בדיקת פאפ סמיר לאחר הלידה יצאה תקינה + שאלה
-
מודאגת מזה
25/8/2004 01:23
ד"ר בר בחופשה עד יום שישי, ולינק לאתר בעניין כאבי פות
-
רותי קרני הורוביץ
25/8/2004 10:45
עלה לי רעיון -
-
מיכל של איל
25/8/2004 11:39
הכאבים בהחלט יכולים להיות,
-
דואבת נוספת...
26/8/2004 00:09
למיכל של איל - לא , היא לא מיניקה
-
מודאגת מזה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש