פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/8/2004 09:52 סיס מאת:
אויש כותרת:
מאחלת לחברתך שדברים יסתדרו בקרוב. אצלי היו כאבים כתוצאה מצלקת, אבל לא דימום. אולי באמת העור נהיה רגיש יותר כתוצאה מהמתיחה וטראומת הלידה?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/8/2004  20:13 נשמע ממש לא טוב. מחייב בדיקות נוספות.; (ל"ת) - רונה
24/8/2004  20:46 מניסיון כואב - בעלת ניסיון
24/8/2004  21:47 בדיקת פאפ סמיר לאחר הלידה יצאה תקינה + שאלה - מודאגת מזה
25/8/2004  01:23 ד"ר בר בחופשה עד יום שישי, ולינק לאתר בעניין כאבי פות - רותי קרני הורוביץ
25/8/2004  10:45 עלה לי רעיון - - מיכל של איל
25/8/2004  11:39 הכאבים בהחלט יכולים להיות, - דואבת נוספת...
26/8/2004  00:09 למיכל של איל - לא , היא לא מיניקה - מודאגת מזה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש