אני לא בעד לצרף אותו לאם של מישהו, תמיד יש את ההרגשה שהבן שלה יהיה מועדף, ולו רק משום שהיא מכירה אותו טוב יותר. עידית, תודה על המידע אני אבדוק ואשווה את השניים.
אני חושבת שפשוט אנסה. בתחילת ספטמבר אבקר במקומות הרלוונטיים, אראה איך מתנהלים ואם ימצא חן בעיני אנסה ואראה איך הוא מרגיש שם. בכל מקרה אני לא אתחייב מעבר לבסיס חודשי. ואם לא יהיה לו טוב, אחפש מטפלת. הרעיון של לחלוק מטפלת עם מישהי נראה לי אבל לא בטוחה שיצליח בגלל חלקיות המשרה.
מ.ש. בגלל שהוא מלא יחסית למקובל לרזונים במשפחתי קראנו לו שובי ("שובי דובי". אחר כך זה התחלף לדובון, ונשאר הדובון (ולא דובי). אחותו קוראת לו "בון" בקיצור:))) אני לאחרונה קוראת לו "דוב-דוב" (התחלה של דובון פעמיים). אני חושבת שאם פעם מישהו יקרא לו בשמו האמיתי (דניאל), הוא לא יבוא:))))
|
תוכן התגובה:
|