פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/8/2004 21:53 פשפשית מאת:
תודה לכל העונות על העצות הטובות כותרת:
אני לא בעד לצרף אותו לאם של מישהו, תמיד יש את ההרגשה שהבן שלה יהיה מועדף, ולו רק משום שהיא מכירה אותו טוב יותר.
עידית, תודה על המידע אני אבדוק ואשווה את השניים.

אני חושבת שפשוט אנסה. בתחילת ספטמבר אבקר במקומות הרלוונטיים, אראה איך מתנהלים ואם ימצא חן בעיני אנסה ואראה איך הוא מרגיש שם. בכל מקרה אני לא אתחייב מעבר לבסיס חודשי. ואם לא יהיה לו טוב, אחפש מטפלת. הרעיון של לחלוק מטפלת עם מישהי נראה לי אבל לא בטוחה שיצליח בגלל חלקיות המשרה.

מ.ש. בגלל שהוא מלא יחסית למקובל לרזונים במשפחתי קראנו לו שובי ("שובי דובי". אחר כך זה התחלף לדובון, ונשאר הדובון (ולא דובי). אחותו קוראת לו "בון" בקיצור:))) אני לאחרונה קוראת לו "דוב-דוב" (התחלה של דובון פעמיים). אני חושבת שאם פעם מישהו יקרא לו בשמו האמיתי (דניאל), הוא לא יבוא:))))

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/8/2004  14:17 אופציית ביניים - - מיכל של איל
25/8/2004  14:20 ועוד משהו - - מיכל של איל
25/8/2004  14:41 פשפשית, - נועה
25/8/2004  14:42 פשפשית, - עידית של שחר
25/8/2004  14:51 דובון? באמת קוראים לו ככה? אז דובי שלי לא הדובי היחיד בעולם? (ל"ת) - מ.ש
25/8/2004  15:20 OT מיכל של איל - roniti
25/8/2004  21:54 גם אני רוצה להתייעץ אתכן בנושא הזה - דנה-דין
25/8/2004  22:26 לדנה-דין - שירלי2
26/8/2004  14:25 שירלי2 - תודה! (ל"ת) - דנה-דין


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש