פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/8/2004 23:07 זהר מאת:
שרוני יקירה כותרת:
התחברתי מאד למה שכתבה רותי. מה גם שאם תבדקי את זה - את יודעת מה, עזבי, תסמכי עליי כי כבר הרצתי על זה פעם חיפוש - גיל 9 חודשים הוא הגיל שבו נפתחות הכי הרבה הודעות כאלו !!! זוכרת את שלי ??? ועוד רבות וטובות ממני. בקיצור זה גיל קלאסי שבו האמא נשברת, התינוק כמובן לא כי הוא עוסק בשלו אבל עבורנו משום מה יש פה פוסט פרטום נוסף. אולי כי זה סוף ההריון האמיתי... ונדמה לי שיש לכך אפילו סימוכין בספרות המקצועית או ווט אבר, מעבר להגיגיי המעוכים.
אני שמה את ראשי שעוד חודש לא תזכרי על מה היתה המהומה אבל בינתיים זה נראה שסוף העולם הגיע והוא כאן כדי להישאר. איזה דכאון.
מבינה אותך, מחבקת מאד מאד, ו- יש מצב לעזרה בשבילך, עד יעבור זעם ? והוא יעבור !

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/8/2004  15:22 שרונשי - לירון
25/8/2004  15:23 שרון-תחזיקי מעמד - אומתם
25/8/2004  15:27 קצת אנוכיות - ורד
25/8/2004  15:34 שרון יקרה - יונית
25/8/2004  15:35 הינה הלינק - יונית
25/8/2004  16:20 אוי, אהובה שלי, אוי, - תמי
25/8/2004  16:34 שרון יקרה אוי כמה שאני מבינה - ארוך מאוד - גלית של רום
25/8/2004  16:55 שרוןשי יקרה - רותי קרני הורוביץ
25/8/2004  17:11 לא קראתי את התגובות האחרות, לכן סליחה מראש על חזרה אפשרית: - דובת גריזלי
25/8/2004  17:41 תחזיקי מעמד! - דיקושה
25/8/2004  18:56 גישה קצת אחרת... - ליאורקה
25/8/2004  19:31 שרון - דניאלה
25/8/2004  19:34 רותי, אני מתנצלת מראש, אבל לא הבנתי את הגיגייך. - טליצה
25/8/2004  20:40 דווקא חייבת לומר, רותי, שהבנתי גם הבנתי - ורד
25/8/2004  22:45 משב רוח בלילה ארוך.... - קרן (אחרת)
25/8/2004  22:48 אבל חייבת להוסיף - ורד
26/8/2004  00:49 רותי, ורד, מילותיכן פנינים, מסכימה לחלוטין עם קרן (אחרת) (ל"ת) - נועה
26/8/2004  08:09 שרון יקרה, - סיס
26/8/2004  09:09 תודה רבה לכולכן על הזמן ותשומת הלב. - שרון-ש
26/8/2004  13:17 בנות, רק רציתי לומר שהדיו כ"כ מרתק ואקטואלי ואז בא גם הלינק שיונית הוסיפה ובעקבותיו עוד דיון סוחף וארוך ועוד לינקים לדיונים מעניינים,ולא רק במקרה הזה, סתם לומר וואאוו כיף!!! (ל"ת) - ורד ג.
26/8/2004  13:55 בנותיקרות, אני חוזרת שוב ושוב לדיון כדי להתחזק. - שרון-ש
26/8/2004  23:05 ממש ממש לא!!! - גילי אבישי
27/8/2004  01:19 שרון, - נועה
27/8/2004  11:53 שרון יקרה, גם אני פה, קוראת ושומעת אותך - אסנת ש.
30/8/2004  14:13 גמני פה אהובה. (ל"ת) - תמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש