|
25/8/2004 23:07
|
זהר
|
מאת:
|
|
שרוני יקירה
|
כותרת:
|
התחברתי מאד למה שכתבה רותי. מה גם שאם תבדקי את זה - את יודעת מה, עזבי, תסמכי עליי כי כבר הרצתי על זה פעם חיפוש - גיל 9 חודשים הוא הגיל שבו נפתחות הכי הרבה הודעות כאלו !!! זוכרת את שלי ??? ועוד רבות וטובות ממני. בקיצור זה גיל קלאסי שבו האמא נשברת, התינוק כמובן לא כי הוא עוסק בשלו אבל עבורנו משום מה יש פה פוסט פרטום נוסף. אולי כי זה סוף ההריון האמיתי... ונדמה לי שיש לכך אפילו סימוכין בספרות המקצועית או ווט אבר, מעבר להגיגיי המעוכים. אני שמה את ראשי שעוד חודש לא תזכרי על מה היתה המהומה אבל בינתיים זה נראה שסוף העולם הגיע והוא כאן כדי להישאר. איזה דכאון. מבינה אותך, מחבקת מאד מאד, ו- יש מצב לעזרה בשבילך, עד יעבור זעם ? והוא יעבור !
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|