פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/8/2004 09:36 שרה מאת:
זוועה. מרעילים לנו את העולם (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/8/2004  22:30 לדעתי זה לא רק בבריכות, גם העיריה עושה את הריסוסים האלה בכל הדשאים והפארקים כי אני - אמא של עדידוש
25/8/2004  22:33 אוף! מה נשאר? רק ג'ימבורי? (ל"ת) - קרן (אחרת)
25/8/2004  22:34 באמת תהיתי לגבי פארקים וגינות... - ליאתה
25/8/2004  23:37 ליאתה - תמרה
26/8/2004  09:22 נראה לי שיש הבדל בין ריסוס ליד ילדים ובין ריסוס שכבר נספג מהלילה , בכל מקרה לי נראה לי - אמא של עדידוש
26/8/2004  10:17 לזה שהם מרססים בלי מסכה יכולות להיות מספר סיבות: - HILLA
26/8/2004  10:37 יש כמה פתרונות פשוטים במקום לרסס: - שרה
26/8/2004  14:00 אמא של עדידוש, שרה והילה - ליאתה
26/8/2004  17:52 מכתב למשרד לאיכות הסביבה ולמשרד הבריאות (ל"ת) - ענבר
26/8/2004  23:30 תודה ענבר. כך ייעשה. (ל"ת) - ליאתה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש