פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
26/8/2004 09:36
שרה
מאת:
זוועה. מרעילים לנו את העולם (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
25/8/2004 22:30
לדעתי זה לא רק בבריכות, גם העיריה עושה את הריסוסים האלה בכל הדשאים והפארקים כי אני
-
אמא של עדידוש
25/8/2004 22:33
אוף! מה נשאר? רק ג'ימבורי? (ל"ת)
-
קרן (אחרת)
25/8/2004 22:34
באמת תהיתי לגבי פארקים וגינות...
-
ליאתה
25/8/2004 23:37
ליאתה
-
תמרה
26/8/2004 09:22
נראה לי שיש הבדל בין ריסוס ליד ילדים ובין ריסוס שכבר נספג מהלילה , בכל מקרה לי נראה לי
-
אמא של עדידוש
26/8/2004 10:17
לזה שהם מרססים בלי מסכה יכולות להיות מספר סיבות:
-
HILLA
26/8/2004 10:37
יש כמה פתרונות פשוטים במקום לרסס:
-
שרה
26/8/2004 14:00
אמא של עדידוש, שרה והילה
-
ליאתה
26/8/2004 17:52
מכתב למשרד לאיכות הסביבה ולמשרד הבריאות (ל"ת)
-
ענבר
26/8/2004 23:30
תודה ענבר. כך ייעשה. (ל"ת)
-
ליאתה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש