פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/8/2004 00:52 ריש מאת:
רפידות הנקה מסיליקון כותרת:
ראיתי במו עיני את הפלא. למה לא הביאו את זה לפני שנתיים? אני שנסחבתי עם 4 סטים של רב-פעמי מדלה וחד פעמי ג'ונסון (שניתן היה לסחוט אחרי הנקה מהציצ השני, כן גם בגיל שנה פלוס...)

נראה מבטיח למרות המחיר, בעיקר לשינה (שאז הלוגיסטיקה עם הפדים היא מעיקה במיוחד).


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/8/2004  00:09 אני אתחיל - לינק מעניין על התזונה האופטימלית להתפתחות המוח - שירלי2
26/8/2004  00:10 OT לעינת החיפאית - שירלי2
26/8/2004  00:51 מחפשת מטפלת בחיפה. אשמח להמלצות. תודה מראש. (ל"ת) - יולה של גור וניב
26/8/2004  00:54 שיירשם בדפי ההיסטוריה: המילה הראשונה של הבן שלי - ציצי - נועה
26/8/2004  01:18 נועה - נשמע לי עדיף "ציצי" על "במבה" :))) . (ל"ת) - ענבל
26/8/2004  05:48 מחפשת בייביסיטר ברחובות. אשמח להמלצות. (ל"ת) - איימי
26/8/2004  08:04 נועה- מזל טוב!!! מתוק שכמוהו, זה כדי לעשות דעווינים בארץ... (ל"ת) - סיס
26/8/2004  08:45 נועה, חכי חכי, - HILLA
26/8/2004  09:22 נועה'לה, הילד אנין טעם ובורר מילותיו בקפידה, אין ספק! מברוכ. והילה - LOLֱ (ל"ת) - annat
26/8/2004  09:40 זה נשמע כ"כ מתוק - ליאת
26/8/2004  09:47 נו... המלצות למודד חום דיגיטלי כולל עלויות - בבקשה!!! (ל"ת) - רונה
26/8/2004  10:35 תודה יקרות. אני 'מאשימה' את הגמ'ל ואת להט הציצי שבעקבותיו (ל"ת) - נועה
26/8/2004  10:40 מה זה גמ"ל???????????? (ל"ת) - לא מבינה
26/8/2004  10:42 מטפלת, ביבי סיטר ומיטה - r
26/8/2004  10:52 משהי ניסתה את הפדים מהסיליקון LILYPADZ ? (מהלינק לגבי יועצות הנקה בירושלים), זה באמת תחליף טוב לפדים ההנקה הכל כך יקרים? (ל"ת) - מניקה
26/8/2004  11:13 ... נאלצתי לקצר כי היה לי תינוק מנגח בידיים (כן, גם את זה הוא עושה) בכל אופן נחשו מי ישן כל הלילה, עם אמא באותה מיטה - לא אמרתי כלום!!! (ל"ת) - נועה
26/8/2004  11:17 נועה - איזה כיף! ואיזה כיף לנו שאת מעזה לספר לנו ! שימשיך ככה. (ל"ת) - אריאלה
26/8/2004  11:21 נ-ו-ע-ה!!! נ-ו-ע-ה!!! כל הכבוד היי! (ל"ת) - סיס
26/8/2004  11:34 לאיימי - gh
26/8/2004  11:34 לק.ס. - נועה ק
26/8/2004  11:50 ליולה-מטפלת בחיפה - כרמיתה
26/8/2004  11:56 נועה ק. - ק.ס.
26/8/2004  11:57 נועה, אחלה חדשות. האם קיבלת את מכתבי המבולבל שלשום? (ל"ת) - דובת גריזלי
26/8/2004  11:58 למניקה - ק.ס.
26/8/2004  12:14 לק.ס - מניקה
26/8/2004  12:31 לgh תודה רבה רבה! (ל"ת) - איימי
26/8/2004  13:07 נועה'לה :) - דבורי
26/8/2004  13:30 OT - ל gh - שמנמנה
26/8/2004  14:12 מחפשת עבור חברה שלי, המלצות לרופא ילדים של מכבי בבת-ים. תודה (ל"ת) - אמא ל-3
26/8/2004  14:17 שאלה: האם קיים מקום שבו ניתן להשכיר טיולון לכמה ימים? (ל"ת) - annak
26/8/2004  14:35 מחפשת את אומתם שהיתה פה פעם - סאלוש
26/8/2004  14:40 ובטח כולכן כבר הבנתן בין השורות, אבל חייבת לשתף... - ליאתה
26/8/2004  14:43 מנשא HIP SEAT - זהר י-ם
26/8/2004  14:46 ליאתה... - סיס
26/8/2004  15:18 ליאתה ------ - ענבל
26/8/2004  15:19 למניקה - ק.ס.
26/8/2004  15:27 לק.ס, הנה הלינק לגבי רפידות הנקה מסיליקון. - מניקה
26/8/2004  15:32 סיס וענבל יקרות, - ליאתה
26/8/2004  15:33 זהר י-ם: ההיפ-סיט בדיאדה הוא בדיוק אותו מנשא. (ל"ת) - ליאתה
26/8/2004  15:40 לענת - רונית.ק
26/8/2004  15:45 נועה, מצטרפת עם ברכת קול שדי - ורד
26/8/2004  16:00 לזהר י-ם HIP SEAT - שין
26/8/2004  16:03 * * * סדנת עזרה ראשונה והחייאת תינוקות ב-3.9.04 בגבעתיים * * * - חוה
26/8/2004  16:16 רונית ק. אם את חושבת שזו אני מחפשת טיולון - זו לא (-: (ל"ת) - annat
26/8/2004  16:18 ליאתה מותק, בעיני ראוי להודעה משלך... - annat
26/8/2004  17:27 לרונה - המלצות על מדחום דיגיטלי - Tamara
26/8/2004  18:45 תודה לליאתה , ושאלה לשין - זהר י-ם
26/8/2004  19:03 ליאתה יקירתי, - ליאורקה
26/8/2004  19:04 ליאתה יקרה - שירין
26/8/2004  19:08 זהר י-ם - שירין
26/8/2004  20:24 מניקה - תודה על הלינק, יקר הא? אבל נשמע מפתה, אם זה עובד זה יותר זול מרפידות חד-פעמיות וחוסך זבל:)) (ל"ת) - ק.ס.
26/8/2004  21:22 שירין יקרה (וליאורקה) - ליאתה
26/8/2004  21:41 אופס - עננתי - רק עכשיו שמתי לב שכתבת לי... - ליאתה
26/8/2004  22:43 הי אביטל - יוני רוזנברג
26/8/2004  23:16 ליאתה גם אנחנו במצב דומה, קבלי חיזוק. - דנה
26/8/2004  23:32 דנה, תודה רבה על החיזוק - ליאתה
26/8/2004  23:47 המדריך הוירטואלי לסושי לכל אלה שחשקה נפשן - ריש
27/8/2004  00:46 דובה דובה ורד ורד - נועה
27/8/2004  01:23 לפני שאני פורשת למיטתי (השקטה...) אני רוצה שוב להודות לכן על התמיכה וההצלחה בגמ"ל. חצי מהקרדיט שלכן! (החצי השני של יואל) תודה. (ל"ת) - נועה
27/8/2004  09:26 נועה, קראתי את רוני - ורד
27/8/2004  12:37 מישהי יודעת אולי היכן ניתן לרכוש חומר בשם: טרנספר, זהו חומר המעביר תמונה לחולצה! (ל"ת) - שני
29/8/2004  02:52 ורד, - נועה
29/8/2004  09:53 נועה - ורד


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש