פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/8/2004 14:39 אמא בחיתולים מאת:
למנסה כותרת:
כשאת רוצה להכנס להריון - זה טבעי מאד שכל מחזור מביא אתו אכזבה... אבל - בסופו של דבר זה מצליח. חודש זה כל כך מעט זמן - ממש כלום! תשדלי לא להכניס את עצמך ללחץ מיותר, ואת תראי שההריון יבוא!

בהצלחה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/8/2004  14:06 לסיס - מנסה
30/8/2004  14:08 ההחלטה על המצב רוח היא שלך וגם על קנית הערכה - עדי ד
30/8/2004  14:16 עדי.ד תודה - מה מחיר הערכה? (ל"ת) - מנסה
30/8/2004  14:33 מנסה יקרה - מרינה (אמא של אדם)
30/8/2004  14:43 הכי חשוב לא להיות בלחץ - nora
31/8/2004  07:57 תודה לכל העונות. (ל"ת) - מנסה
31/8/2004  08:42 מנסה יקרה - סיס
31/8/2004  10:37 סליחה על אי ההבנה אבל מה השיטה? (ל"ת) - מנסה
31/8/2004  12:27 הנה לינק: - סיס
31/8/2004  12:44 תודה :-) (ל"ת) - מנסה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש