פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
1/9/2004 11:35 מיכלי מאת:
מקום יפה לדעתי הוא בפרק הירקון בארץ ישראל היפה כותרת:
לא יודעת אם אפשר להביא לשם אוכל מבחוץ.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/9/2004  11:37 אולי לסגור מסעדה לאותו זמן? - .
1/9/2004  11:38 לא יודעת על מקומות אבל שולחת מזל טוב ואושר לכולכם. (ל"ת) - מירי
1/9/2004  11:44 מיכלי- מה זה ארץ ישראל היפה? - אלינור
1/9/2004  12:04 אלינור, זה בפרק הירקון, מזרחה לדרך נמיר. (ל"ת) - מיכלי
1/9/2004  12:07 מקומות נעימים - מירב
1/9/2004  12:12 כפר המכביה? מאד נעים שם, אבל צריך לבדוק את רמת האוכל. מזל טוב! (ל"ת) - שלי
1/9/2004  12:16 אידיאו - @
1/9/2004  13:06 יש את "שלוותא" בנמל ת"א שגם עושים אירועים. - ריקי
1/9/2004  13:09 OT על מסיבת ברית ומתנות לחתונות ואירועים. - דניאלה
1/9/2004  13:24 מזל טוב! ואם תמצאו מקום מדהים תספרו לנו..... - מזל טוב
1/9/2004  13:27 מה שהיום הכי הולך זה מקומות לא גדולים עם קבלת פנים במשך שלוש שעות - רונית
1/9/2004  13:36 דניאלה - לירון
1/9/2004  14:16 לירונצ'ו - דניאלה
1/9/2004  14:17 מסעדת ג'אקומטי בגן הפסלים של מוזיאון תל אביב (ל"ת) - מקום יפה
1/9/2004  14:51 כמה מקומות יש בג'קומטי??? (ל"ת) - למקום יפה
1/9/2004  15:04 עד 400 איש אבל האירועים שם בד"כ קטנים יותר. (ל"ת) - מקום יפה
1/9/2004  15:06 נשמע מעולה. תודה. יש לך מושג כמה זה עולה למנה? (ל"ת) - למקום יפה
1/9/2004  15:13 ממש לא. לא עשיתי שם ארוע. פשוט חושבת שהמקום יפה. הטלפון הוא 6951993 (התקשרתי לברר לך על מס' המקומות. מתחמקת מלעבוד :)) (ל"ת) - מקום יפה
1/9/2004  15:23 הייתי באירוע ברית בג'אקומטי לפני שנתיים, והיה מצוין ויפה וטעים מאד, עם אחלה גן פסלים ולא מעט סטייל. (ל"ת) - חני המדווחת
1/9/2004  20:42 אוקטאגון בקרית אונו - דנית פ
1/9/2004  21:52 לדניאלה - תמרה
1/9/2004  23:01 אני עשיתי בלהמברה- מסעדה צרפתית כשרה ויוקרתית ביפו. היה ממש שווה וברמה. (ל"ת) - רונה
2/9/2004  07:46 תמרה, נקודה למחשבה. תודה! (ל"ת) - דניאלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש