פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
1/9/2004 11:35
מיכלי
מאת:
מקום יפה לדעתי הוא בפרק הירקון בארץ ישראל היפה
כותרת:
לא יודעת אם אפשר להביא לשם אוכל מבחוץ.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
1/9/2004 11:37
אולי לסגור מסעדה לאותו זמן?
-
.
1/9/2004 11:38
לא יודעת על מקומות אבל שולחת מזל טוב ואושר לכולכם. (ל"ת)
-
מירי
1/9/2004 11:44
מיכלי- מה זה ארץ ישראל היפה?
-
אלינור
1/9/2004 12:04
אלינור, זה בפרק הירקון, מזרחה לדרך נמיר. (ל"ת)
-
מיכלי
1/9/2004 12:07
מקומות נעימים
-
מירב
1/9/2004 12:12
כפר המכביה? מאד נעים שם, אבל צריך לבדוק את רמת האוכל. מזל טוב! (ל"ת)
-
שלי
1/9/2004 12:16
אידיאו
-
@
1/9/2004 13:06
יש את "שלוותא" בנמל ת"א שגם עושים אירועים.
-
ריקי
1/9/2004 13:09
OT על מסיבת ברית ומתנות לחתונות ואירועים.
-
דניאלה
1/9/2004 13:24
מזל טוב! ואם תמצאו מקום מדהים תספרו לנו.....
-
מזל טוב
1/9/2004 13:27
מה שהיום הכי הולך זה מקומות לא גדולים עם קבלת פנים במשך שלוש שעות
-
רונית
1/9/2004 13:36
דניאלה
-
לירון
1/9/2004 14:16
לירונצ'ו
-
דניאלה
1/9/2004 14:17
מסעדת ג'אקומטי בגן הפסלים של מוזיאון תל אביב (ל"ת)
-
מקום יפה
1/9/2004 14:51
כמה מקומות יש בג'קומטי??? (ל"ת)
-
למקום יפה
1/9/2004 15:04
עד 400 איש אבל האירועים שם בד"כ קטנים יותר. (ל"ת)
-
מקום יפה
1/9/2004 15:06
נשמע מעולה. תודה. יש לך מושג כמה זה עולה למנה? (ל"ת)
-
למקום יפה
1/9/2004 15:13
ממש לא. לא עשיתי שם ארוע. פשוט חושבת שהמקום יפה. הטלפון הוא 6951993 (התקשרתי לברר לך על מס' המקומות. מתחמקת מלעבוד :)) (ל"ת)
-
מקום יפה
1/9/2004 15:23
הייתי באירוע ברית בג'אקומטי לפני שנתיים, והיה מצוין ויפה וטעים מאד, עם אחלה גן פסלים ולא מעט סטייל. (ל"ת)
-
חני המדווחת
1/9/2004 20:42
אוקטאגון בקרית אונו
-
דנית פ
1/9/2004 21:52
לדניאלה
-
תמרה
1/9/2004 23:01
אני עשיתי בלהמברה- מסעדה צרפתית כשרה ויוקרתית ביפו. היה ממש שווה וברמה. (ל"ת)
-
רונה
2/9/2004 07:46
תמרה, נקודה למחשבה. תודה! (ל"ת)
-
דניאלה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש