פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2004 17:39 annat מאת:
אפרת! איזו התרגשות!!! ואני הייתי מאוד מרוצה מלניאדו. הצלחה ותשמרי אותנו בתמונה... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/9/2004  15:46 חברה שלי ובת דודה שלי היו מרוצות מבילינסון. (ל"ת) - פשפשית
20/9/2004  15:47 אפרת - מה עם אסף הרופא? עד היום קיבל הכי הרבה תשבוחות. ובהצלחה... (ל"ת) - מיכל של איל
20/9/2004  15:48 חיבוק! - אלה
20/9/2004  15:58 איזו התרגשות!!! אני ממליצה בחום על ליס למרות הכל. - רונה
20/9/2004  16:16 אפרת מתוקה - תמרה
20/9/2004  16:25 אפרתי יקרה, שולחת חיבוק, שיהיה במזל, יבוא בדיוק בזמן - מירב שרמן
20/9/2004  16:40 40 שבועות (+-) של הריון והפקק הרירי תפס אותך בהפתעה?:) - אילנה (ק.ס.)
20/9/2004  16:54 דיברתי עם אחות של גלעד שהיתה הדולה שלנו בפעם הקודמת - אפרת של אוריאל
20/9/2004  16:57 אפרת, אפרת! אני מתרגשת... - סיס
20/9/2004  17:02 המון המון בהצלחה - שירלי2
20/9/2004  17:06 אפרת, איזו התרגשות! - אמאשלטל
20/9/2004  17:21 אני ילדתי פעמיים בבילינסון - ענבל
20/9/2004  17:25 קודם כל,,כל השאר שטויות, מי שחשובה זו את ושיהיה המון המון בהצלחה וזר של בלונים, ממליצה לך ללדת בקפלן מעולה שם. (ל"ת) - חדשה!
20/9/2004  17:27 אפרתוש בהצלחה!!!!! - סאלוש
20/9/2004  18:11 לי התחילו צירים והיתה לי ירידת מים ועוד לא ידעתי איפה אני הולכת ללדת! - ליאורקה
20/9/2004  18:22 אפרת, נכתב בהומור כמובן...:) שמעתי המון דברים טובים על לניאדו - שתהיה לך לידה כבקשתך! (ל"ת) - אילנה (ק.ס.)
20/9/2004  18:24 לניאדו כן אופציה טובה - לירון
20/9/2004  19:27 אפרת - נשמע שהגיע הזמן ללדת... - אריאלה
20/9/2004  19:36 אפרת! את לא צריכה כלום! יש לך את עצמך, את הגוף שלך ואת הקטנטן(נה?) שרוצה לצאת! לידה קלה! (ל"ת) - קצת היפו'
20/9/2004  19:57 אפרת שיהיה במזל ומחכים לעידכונים. בקרוב אצלנו. (ל"ת) - הגר
20/9/2004  20:03 בהצלחה!! וגם .. - דנה
20/9/2004  20:07 אפרת יקרה! אם את עדיין בסביבה... - דבורי
20/9/2004  20:36 אפרתי חומד, מה קורה? יש עדכון?... (ל"ת) - נירה
20/9/2004  20:36 מתוקה!!! - ליאתיתי
20/9/2004  21:23 שיואו, מחכה לעדכונים - במבי
20/9/2004  21:24 OT לדנה - דבורי
20/9/2004  21:45 אפרת יקרה, שתהיה לידה קלה ומהירה (ל"ת) - דבי
20/9/2004  22:07 אוי, אפרת! - דניאלה
20/9/2004  22:29 לא קורה כלום... - אפרת של אוריאל
20/9/2004  22:50 אפרתי יקרה!!!!!! - ליאתה
20/9/2004  23:27 אפרתילי!!!! - קרן (אחרת)
21/9/2004  02:17 שיהיה בשעה טובה! - אורנה*
21/9/2004  02:22 וואוו איזו התרגשות,, - מקופלת
21/9/2004  02:58 אפרת! זה מדהים! - נועה
21/9/2004  07:05 אפרתי יקרה... - ורד שלשחר
21/9/2004  07:41 וגם אני במצפות לעדכון הבוקר... - סיס
21/9/2004  08:08 אפרת יקרה, - נני
21/9/2004  08:41 גם אני עם הממתינות...בהצלחה :-) (ל"ת) - iriti
21/9/2004  09:25 אפרת איזה קטע, סוף סוף הגיע הרגע..מתרגשת בשבילך מאוד ומחזיקה אצבעות שיהיה הכי קל וטוב שאפשר. תעדכני! (ל"ת) - roniti
21/9/2004  09:27 אפרת!!!! איזה התרגשות!! מחזיקה אצבעות ומצפה לעידכונים! שיהיה בטוב! (ל"ת) - מירי2
21/9/2004  09:27 לירון - מדוע ציינת לגבי מאיר "למרות הכל" - יולדת בעתיד
21/9/2004  09:32 אפרתי... - לירון של שקד הדר ויערה
21/9/2004  09:45 כלום כלום כלום! - אפרת של אוריאל
21/9/2004  09:54 בהצלחה ובמזל טוב, שיעבור הכי קל וכיף שיכול להיות. (ל"ת) - ורד ג.
21/9/2004  10:13 ליולדת בעתיד - - תמר נ.
21/9/2004  10:16 ליולדת בעתיד (ברח לי קודם) - - תמר נ.
21/9/2004  10:33 בהצלחה אפרת! - דובת גריזלי
21/9/2004  10:48 לבריכה? את מלכה! תמשיכי לעדכן חושבת עליך (ל"ת) - roniti
21/9/2004  11:07 אפרת-לבריכה? מותר? הרופאה בזמנו אמרה לי לא ללכת אחרי שהפקק יצא. מה, עבדו עלי?? (ואז הלכתי המון לבריכה!! זה היה ממש סבל לא ללכת שבוע שלם+) - דבורי
21/9/2004  11:18 OT דבורי - roniti
21/9/2004  12:38 אני עם דנה : ) - אמא של נויה
21/9/2004  13:31 דבורי, אסור לבריכה אחרי ירידת מים. אחרי הפקק אפשר אפילו סקס (לא שבא לי כרגע...) - אפרת של אוריאל
21/9/2004  13:58 אפרת חמודה, - סיס
21/9/2004  16:23 סיס מתוקה - אפרת של אוריאל
13/11/2004  21:00 עיסוי אינטימי... - אורלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש