פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/9/2004 17:39
annat
מאת:
אפרת! איזו התרגשות!!! ואני הייתי מאוד מרוצה מלניאדו. הצלחה ותשמרי אותנו בתמונה... (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/9/2004 15:46
חברה שלי ובת דודה שלי היו מרוצות מבילינסון. (ל"ת)
-
פשפשית
20/9/2004 15:47
אפרת - מה עם אסף הרופא? עד היום קיבל הכי הרבה תשבוחות. ובהצלחה... (ל"ת)
-
מיכל של איל
20/9/2004 15:48
חיבוק!
-
אלה
20/9/2004 15:58
איזו התרגשות!!! אני ממליצה בחום על ליס למרות הכל.
-
רונה
20/9/2004 16:16
אפרת מתוקה
-
תמרה
20/9/2004 16:25
אפרתי יקרה, שולחת חיבוק, שיהיה במזל, יבוא בדיוק בזמן
-
מירב שרמן
20/9/2004 16:40
40 שבועות (+-) של הריון והפקק הרירי תפס אותך בהפתעה?:)
-
אילנה (ק.ס.)
20/9/2004 16:54
דיברתי עם אחות של גלעד שהיתה הדולה שלנו בפעם הקודמת
-
אפרת של אוריאל
20/9/2004 16:57
אפרת, אפרת! אני מתרגשת...
-
סיס
20/9/2004 17:02
המון המון בהצלחה
-
שירלי2
20/9/2004 17:06
אפרת, איזו התרגשות!
-
אמאשלטל
20/9/2004 17:21
אני ילדתי פעמיים בבילינסון
-
ענבל
20/9/2004 17:25
קודם כל,,כל השאר שטויות, מי שחשובה זו את ושיהיה המון המון בהצלחה וזר של בלונים, ממליצה לך ללדת בקפלן מעולה שם. (ל"ת)
-
חדשה!
20/9/2004 17:27
אפרתוש בהצלחה!!!!!
-
סאלוש
20/9/2004 18:11
לי התחילו צירים והיתה לי ירידת מים ועוד לא ידעתי איפה אני הולכת ללדת!
-
ליאורקה
20/9/2004 18:22
אפרת, נכתב בהומור כמובן...:) שמעתי המון דברים טובים על לניאדו - שתהיה לך לידה כבקשתך! (ל"ת)
-
אילנה (ק.ס.)
20/9/2004 18:24
לניאדו כן אופציה טובה
-
לירון
20/9/2004 19:27
אפרת - נשמע שהגיע הזמן ללדת...
-
אריאלה
20/9/2004 19:36
אפרת! את לא צריכה כלום! יש לך את עצמך, את הגוף שלך ואת הקטנטן(נה?) שרוצה לצאת! לידה קלה! (ל"ת)
-
קצת היפו'
20/9/2004 19:57
אפרת שיהיה במזל ומחכים לעידכונים. בקרוב אצלנו. (ל"ת)
-
הגר
20/9/2004 20:03
בהצלחה!! וגם ..
-
דנה
20/9/2004 20:07
אפרת יקרה! אם את עדיין בסביבה...
-
דבורי
20/9/2004 20:36
אפרתי חומד, מה קורה? יש עדכון?... (ל"ת)
-
נירה
20/9/2004 20:36
מתוקה!!!
-
ליאתיתי
20/9/2004 21:23
שיואו, מחכה לעדכונים
-
במבי
20/9/2004 21:24
OT לדנה
-
דבורי
20/9/2004 21:45
אפרת יקרה, שתהיה לידה קלה ומהירה (ל"ת)
-
דבי
20/9/2004 22:07
אוי, אפרת!
-
דניאלה
20/9/2004 22:29
לא קורה כלום...
-
אפרת של אוריאל
20/9/2004 22:50
אפרתי יקרה!!!!!!
-
ליאתה
20/9/2004 23:27
אפרתילי!!!!
-
קרן (אחרת)
21/9/2004 02:17
שיהיה בשעה טובה!
-
אורנה*
21/9/2004 02:22
וואוו איזו התרגשות,,
-
מקופלת
21/9/2004 02:58
אפרת! זה מדהים!
-
נועה
21/9/2004 07:05
אפרתי יקרה...
-
ורד שלשחר
21/9/2004 07:41
וגם אני במצפות לעדכון הבוקר...
-
סיס
21/9/2004 08:08
אפרת יקרה,
-
נני
21/9/2004 08:41
גם אני עם הממתינות...בהצלחה :-) (ל"ת)
-
iriti
21/9/2004 09:25
אפרת איזה קטע, סוף סוף הגיע הרגע..מתרגשת בשבילך מאוד ומחזיקה אצבעות שיהיה הכי קל וטוב שאפשר. תעדכני! (ל"ת)
-
roniti
21/9/2004 09:27
אפרת!!!! איזה התרגשות!! מחזיקה אצבעות ומצפה לעידכונים! שיהיה בטוב! (ל"ת)
-
מירי2
21/9/2004 09:27
לירון - מדוע ציינת לגבי מאיר "למרות הכל"
-
יולדת בעתיד
21/9/2004 09:32
אפרתי...
-
לירון של שקד הדר ויערה
21/9/2004 09:45
כלום כלום כלום!
-
אפרת של אוריאל
21/9/2004 09:54
בהצלחה ובמזל טוב, שיעבור הכי קל וכיף שיכול להיות. (ל"ת)
-
ורד ג.
21/9/2004 10:13
ליולדת בעתיד -
-
תמר נ.
21/9/2004 10:16
ליולדת בעתיד (ברח לי קודם) -
-
תמר נ.
21/9/2004 10:33
בהצלחה אפרת!
-
דובת גריזלי
21/9/2004 10:48
לבריכה? את מלכה! תמשיכי לעדכן חושבת עליך (ל"ת)
-
roniti
21/9/2004 11:07
אפרת-לבריכה? מותר? הרופאה בזמנו אמרה לי לא ללכת אחרי שהפקק יצא. מה, עבדו עלי?? (ואז הלכתי המון לבריכה!! זה היה ממש סבל לא ללכת שבוע שלם+)
-
דבורי
21/9/2004 11:18
OT דבורי
-
roniti
21/9/2004 12:38
אני עם דנה : )
-
אמא של נויה
21/9/2004 13:31
דבורי, אסור לבריכה אחרי ירידת מים. אחרי הפקק אפשר אפילו סקס (לא שבא לי כרגע...)
-
אפרת של אוריאל
21/9/2004 13:58
אפרת חמודה,
-
סיס
21/9/2004 16:23
סיס מתוקה
-
אפרת של אוריאל
13/11/2004 21:00
עיסוי אינטימי...
-
אורלי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש