פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/9/2004 12:31 נעמי מאת:
ילדתי עם אביגיל,דולה ובעל. כותרת:
אני ילדתי עם אביגיל ועם הדולה קרן גדסי בלניאדו.
כיוון שלא לקחתי שום משכחי כאבים, נזקקתי לתמיכה ועזרה כל הזמן,וקרן ובעלי התחלפו בתמיכה בי (זה לא קל להחזיק יולדת במשקל של כ-70 ק"ג שתלויה לך על הצוואר) .
אביגיל היא אכן מדהימה ביותר עושה עיסויים יעילים ומיילדת מקצועית ביותר, אך לדעתי קרן בהחלט הועילה לי ולבעלי, לפני תוך כדי ואחרי הלידה.

שתהיה לך לידה קלה.
טוב עשית שבחרת באביגיל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/9/2004  17:40 לי היא הספיקה בהחלט - annat
20/9/2004  19:21 אביגיל מומלצת ביותר - אין צורך בדולה - מיטל
20/9/2004  23:06 מסכימה לגמרי (ל"ת) - רינת של עידן
21/9/2004  10:49 מיטל, מזל טוב! וסחתיין על החזרה המהירה ל(אינטרנט)עניינים!! (ל"ת) - roniti
21/9/2004  19:03 מיטל - מזל טוב ! - מחכה בקוצר רוח לסיפור שלך (אני בהריון שני אחרי קיסרי) (ל"ת) - נינט


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש