פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 11:21 כנרת מאת:
לא פחדתי בכלל כותרת:
אני בקשר עם ההומאופט שלי כבר 7 שנים ואני מאוד סומכת עליו. הוא לעולם לא היה מזיק לי או לתינוק שלי. להפך, הוא עזר לי עם ההנקה במדרגה הראשונה, כאשר הדרישה עלתה נבהלתי, אז הוא נתן לי משהוא ולמחרת התעוררתי מפוצצת בחלב.
הודות לו הדברים הסתדרו אצלי מאוד חלק אחרי הלידה השניה, חבל שלא הכרתי אותו בלידה הראשונה! אז הכל היה הרבה יותר קשה ורע ולקח לי המון זמן להחלים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  10:33 התכונתי כמובן להומואפתיה בזמן הנקה - רינתי
13/1/2005  10:44 נעזרתי בהומאופט בזמן הנקה וזה עזר מאוד (ל"ת) - כנרת
13/1/2005  10:47 לא חששת מהשפעות על התינוק? - רינתי
13/1/2005  11:04 רינתי - שירין
13/1/2005  17:09 גם אני טופלתי בהומיאופתיה בזמן הנקה - רינת א'


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש