אני בקשר עם ההומאופט שלי כבר 7 שנים ואני מאוד סומכת עליו. הוא לעולם לא היה מזיק לי או לתינוק שלי. להפך, הוא עזר לי עם ההנקה במדרגה הראשונה, כאשר הדרישה עלתה נבהלתי, אז הוא נתן לי משהוא ולמחרת התעוררתי מפוצצת בחלב. הודות לו הדברים הסתדרו אצלי מאוד חלק אחרי הלידה השניה, חבל שלא הכרתי אותו בלידה הראשונה! אז הכל היה הרבה יותר קשה ורע ולקח לי המון זמן להחלים.
|
תוכן התגובה:
|