קצת הרגעת אותי, ואני הולכת לבצע בדיקת US FLOW, בעקבות הפניה של רופא המטל שלי . דרך אגב, בכל הבדיקות שנעשו עד כה, כל התוצאות הצמיחה היו בד"כ זהות ותקינות, ואני לא סובלת משום בעיות או תופעות מדאיגות בהריון שלי. בעברי ילדתי בן בתחילת שבוע 38 במשקל. בכל מיקרה תודה על תשובתך.
|
תוכן התגובה:
|