פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/1/2005 22:27 ל מאת:
דר' בר תודה על התייחסותך. כותרת:
קצת הרגעת אותי, ואני הולכת לבצע בדיקת US FLOW, בעקבות הפניה של רופא המטל שלי .
דרך אגב, בכל הבדיקות שנעשו עד כה, כל התוצאות הצמיחה היו בד"כ זהות ותקינות, ואני לא סובלת משום בעיות או תופעות מדאיגות בהריון שלי. בעברי ילדתי בן בתחילת שבוע 38 במשקל.
בכל מיקרה תודה על תשובתך.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/1/2005  00:48 גודל עובר - ד"ר עמוס בר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש