פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/1/2005 10:58 כרמית_מ מאת:
ביטוח זה לא הכל! כותרת:
גם מוהלים עובדים ללא ביטוח - והסיכון לתביעה הוא די גדול (מדברים על 1:50 סיבוכי מילה אצל מוהלים).
ברור שעדיף שיהיה ביטוח, אבל אם זה לא מתאפשר - עדיין עדיף ללדת במקום בו הסיכון לסיבוך קטן יותר, ולהסתדר ללא כספי הביטוח, ולא להסתכן יותר בסיבוכים ואז להעזר בכספי הביטוח - בדיוק כפי שאני מעדיפה ללדת מראש במקום שבו הסיכון שלי נמוך יותר, ולא במקום שיודע להציל אותי נהדר - מהצרות שהוא הכניס אותי אליהם... (לא תמיד, אבל ברוב המקרים).

הציע מי שהציע, שמיילדות הבית יוותרו (זמנית לפחות, עד שיגיע האור) על תארן המכובד, וילוו לידות בית כדולות, תומכות לידה. ככאלו, הן לא נדרשות לביטוח, ואינן בסכנת תביעה/טביעה. פעילותן איננה רפואית.


"תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר"
עלינו להצביע ברגלינו וברחמנו - ולא ניתן יהיה לעצור את לידות הבית בישראל. לא ניתן להוציא לידות בית אל מחוץ לחוק (ולו מכיוון שישנן גם לידות בית לא מתוכננות...).

מחזקת גם כאן את ידי המיילדות האמיצות שמחליטות להמשיך וליילד בבית.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/1/2005  09:07 אפשר להוסיף פה את ההזמנה לכנס התנועה בגן יבנה? - ענת סימון
16/1/2005  09:26 עלינו להעביר לכולם את המידע הנכון לגבי הפסקת ביטוח המיילדות - נירית שפירא
16/1/2005  10:01 אונס אווזות הזהב או הנוסחה שזה מכתיב לנו - ללדת במגרשי החניה של בתיה"ח ולסרב לאשפוז - רותי קרני הורוביץ
16/1/2005  10:36 זה לא מה שאני שמעתי - מרמיטה+2
16/1/2005  11:01 לא הכל קונספירציה - וכמה חשוב לדייק בעובדות, גם שאנחנו כועסים מבחינה אידאולוגית - חני המדווחת
16/1/2005  11:04 ולכרמית - אני ממש לא מסכימה איתך בעניין הביטוח, וכתבתי על זה כבר לאילנה שמש כאן (ומשום מה, לא נעניתי) - חני המדווחת
16/1/2005  11:27 חני - קראתי מה שכתבת. - כרמית_מ
16/1/2005  11:42 על חשיבותה של חשיבות, גם כש'אנחנו' - רותי קרני הורוביץ
16/1/2005  11:43 כרמית - קודם כל תודה, אבל... וגם הצעה לפתרון מעשי - חני המדווחת
16/1/2005  11:45 רותי, לא ירדתי לסוף דעתך. תסבירי לי שוב בבקשה (וסליחה)...:) (ל"ת) - חני המדווחת
16/1/2005  11:53 כרמית - "להאדיר את משמעות הביטוח"? - ד.פ.
16/1/2005  12:25 רותי - - ד.פ.
16/1/2005  13:29 ואולי נעלה מן החשיבות שבדיוק היא חשיבותו המדוייקת של הפרט האנושי שאליו מתכוונת ההוראה לדייק - רותי קרני הורוביץ
16/1/2005  13:30 בכל מקרה, הביטוח מועיל רק במקרה רשלנות - כרמית_מ
16/1/2005  13:35 ושוב רוצה להדגיש את מה שהתחלתי ממנו - כרמית_מ
16/1/2005  14:21 ועוד דוגמה ל"עליהום" - ענבר
16/1/2005  22:10 What about creating an independent insurance fund just for this purpose? It will probably make home deliveries somewhat more expensive, but may be worth the while to check this option. x (ל"ת) - Um_Netah
17/1/2005  00:55 תודה רותי. חני הדיוק בעניין זה שולי בעיני לעובדה שזוהי מניפולציה נפלאה של כוחניות כנגד החשיבה העצמאית. ואנחנו צריכים לחשוב מה עושים עם זה או איך לעקוף את זה או איך לא לאפשר להם לכופף את ידינו - נירית שפירא


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש