|
16/1/2005 17:16
|
imassia
|
מאת:
|
|
עברנו 5 ימים ולילות כאלה
|
כותרת:
|
אתמול בלילה שמנו אדים חמים עם שמן למכשיר אדים. לילה ראשון שהילד הצליח קצת לישון. (לפני כן שמנו אדים קרים - ממש אבל ממש לא עזר) יכול להיות שזה קשור לעובדה שהגיע הזמן להחלים. העובדות הן שלפני ששמנו את המכשיר הוא השתעל כמו מטורף. כבר כאב לו מרוב שיעול. ואחרי חצי שעה עם המכשיר הוא כמעט שלא השתעל.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|