פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/1/2005 17:16 imassia מאת:
עברנו 5 ימים ולילות כאלה כותרת:
אתמול בלילה שמנו אדים חמים עם שמן למכשיר אדים. לילה ראשון שהילד הצליח קצת לישון. (לפני כן שמנו אדים קרים - ממש אבל ממש לא עזר)
יכול להיות שזה קשור לעובדה שהגיע הזמן להחלים. העובדות הן שלפני ששמנו את המכשיר הוא השתעל כמו מטורף. כבר כאב לו מרוב שיעול. ואחרי חצי שעה עם המכשיר הוא כמעט שלא השתעל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/1/2005  12:44 נשמע מוכר בצורה מדאיגה, ראי דיון מיום רביעי - ronit
16/1/2005  23:25 נשמע לא טוב, אולי ללכת לרופא אחר? גם אצלנו שיעול כזה משמעו ברונכיט, ואז צריך מרחיבי סימפונות בסירופ או במשאפים (ל"ת) - מירי2
17/1/2005  12:25 איזה באסה גם אנחנו - אופירה
18/1/2005  15:35 לאופירה- איזו שיטה הומאופטית פרטי (ל"ת) - שרית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש