|
16/1/2005 19:48
|
ניה
|
מאת:
|
|
ואני להיפך - מאמינה בהצהרות חיוביות (באמונה לא תפלה בכלל)
|
כותרת:
|
אני מאמינה שמחשבותינו ומילותינו יוצרות את המציאות שלנו.
לכן אני מרבה לחשוב ולהגיד דברים טובים.
ולכל אלה שמאמינות שבגלל שאמרו דברים טובים קרה ההיפך - זה בגלל שאתן מאמינות שכך זה עובד.
ממליצה לכן לנסות. זה יותר כיף להגיד דברים טובים כל הזמן!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|