פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/1/2005 19:48 ניה מאת:
ואני להיפך - מאמינה בהצהרות חיוביות (באמונה לא תפלה בכלל) כותרת:
אני מאמינה שמחשבותינו ומילותינו יוצרות את המציאות שלנו.

לכן אני מרבה לחשוב ולהגיד דברים טובים.

ולכל אלה שמאמינות שבגלל שאמרו דברים טובים קרה ההיפך - זה בגלל שאתן מאמינות שכך זה עובד.

ממליצה לכן לנסות. זה יותר כיף להגיד דברים טובים כל הזמן!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/1/2005  10:14 בדיוק בזמן.. - רונה
16/1/2005  10:39 אוי, כמה יש לי - מופ
16/1/2005  10:57 ואני - - לולי2
16/1/2005  11:16 וגם... - R
16/1/2005  12:49 נעל ראשונה ולילה - פיר
16/1/2005  14:31 אמונה תפלה שמוכיחה את עצמה כממש לא טפלה כל פעם מחדש - רוני
16/1/2005  16:54 לא מאמינה בכלום, אבל מסכימה עם רוני - imassia
16/1/2005  17:48 חייבת להוסיף קורויוז - מופ
16/1/2005  19:43 לא עוברים עם ילד שחור מתחת לסולם (ל"ת) - אנונימי
17/1/2005  09:16 אמא שלי תמיד מפחדת לפני שמחות - דליה אחרת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש