פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2005 10:07 סיס מאת:
שירין- ספרו לי פעם כותרת:
(אבל לא ניסיתי) שהוספת גליצרין למי הסבון היא שגורמת לפלא...

בהצלחה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2005  09:05 חשוב למי שלוקחת גלולות וגם מעשנת - כתבה על צעירה שמתה בגלל השילוב הלא נדיר הזה. - ף
27/1/2005  09:07 אני רוצה להביע את מחאתי על החורף המעצבן הזה וכל תחלואיו - דליה אחרת
27/1/2005  09:07 מחפשת את הטלפון של הרופא-מוהל ד"ר ג'קסון! (ל"ת) - רוית
27/1/2005  09:09 עוד כתבה - על "סימילק" מקולקל - /
27/1/2005  09:11 זקוקה לעזרתכן - עוזרת בית - אמאשלטל
27/1/2005  09:18 עוד כתבה על סכנות בהריון - *!*
27/1/2005  09:20 בדיוק מחפשת.....במנוע חיפוש - מופ
27/1/2005  09:21 הפרטים של ד"ר ג'קסון (שמאוד מומלץ דרך-אגב) - ב.ג
27/1/2005  09:22 גן מומלץ בהדר יוסף או בסביבה - יעל
27/1/2005  09:35 הופ הופ טרללה גדלתי בשנה - עידית של שחר
27/1/2005  09:36 ועוד דבר, אמור מעתה דליה ולא דליה אחרת (אין עוד דליה בפורום) תודה (ל"ת) - דליה אחרת
27/1/2005  09:39 סיס, פינקתי את עצמי בעציץ יקינטון וגיליתי לשימחתי שהוא הגיע מסעד! - יעלה
27/1/2005  09:45 מחפשת שידרוגים לסלט ירקות - - ורד שלשחר
27/1/2005  09:52 ורד של שחר, - ורד
27/1/2005  09:59 יעלה!!!!!!! זה שלי!!! - סיס
27/1/2005  10:01 מזל טוב לעידית!!! (ולא לכרית...) (ל"ת) - שירין
27/1/2005  10:03 מחפשת כבר מלא זמן - אמילי
27/1/2005  10:04 בועות סבון - שירין
27/1/2005  10:05 ורד - פסטה פרפרים או ספירלות, ו/או קרוטונים, זיתים ללא ד.רעינים, גרעיני תירס (ל"ת) - מיכל של איל
27/1/2005  10:05 מזל טוב לעידית! (כרית??? מה זה השיר הזה?!) ולורד של שחר - סיס
27/1/2005  10:07 למשהיא יש את הטלפון של אורית גודקאר? - אבא מודאג
27/1/2005  10:08 שירין - שימי שמפו לשיער בריכוז גבוה (ל"ת) - אופירה
27/1/2005  10:19 סלט ירקות ובועות - דליה
27/1/2005  10:29 שירין וסיס תודה על המזלטובים, ולגבי השיר ... - עידית של שחר
27/1/2005  10:33 מה קונים לבת שלישית ועוד על בועות - אופירה
27/1/2005  10:39 עידית מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!! (תודה למי שענתה לי עד כה לגבי הסלט - אני אשלב בין כולם +-) (ל"ת) - ורד שלשחר
27/1/2005  10:40 אופירה, בתור אמא לבת שלישית: תקני משהו לאמא או לבית או לאחיות הגדולות. (ל"ת) - אילנה (ק.ס.)
27/1/2005  10:43 בועות סבון - מופ
27/1/2005  10:54 עדית - המון המון מזל טוב!!! (ל"ת) - אירנה
27/1/2005  10:55 מה זה גליצרין? ולגבי בת שלישית - דליה
27/1/2005  11:00 ורד של שחר - פרח
27/1/2005  11:03 *******הי לכולם! אל תשכחו - יש פינת המתכונים 3 עמודים אחורה! יום נעים. (ל"ת) - ביג מאמא
27/1/2005  11:04 תודה אילנה ודליה ק.ס אני יוצאת לקנות - אופירה
27/1/2005  11:07 אח אופירה - כולי קנאה !! אני תקועה פה בעבודה... תהני גם בשבילי מהיום היפה ??? (ל"ת) - מיפי
27/1/2005  11:10 אמרות כנף של גננות - ohmama
27/1/2005  11:20 דליה ולא אחרת.... - פרח
27/1/2005  11:21 לורד של שחר - אמאשלטל
27/1/2005  11:35 לאיימי אני מעונינת במידע על "עבודה אישה" - מישהי
27/1/2005  12:01 מחפשת דחוף יועצת הנקה (IBCLC) באזור פ (ל"ת) - איליוש
27/1/2005  12:02 מחפשת דחוף יועצת הנקה (IBCLC) באזור פ"ת עבור חברה במשבר הנקה (ל"ת) - איליוש
27/1/2005  12:33 לזו הרוצה אינפורמציה על "עבודת אישה" - איימי
27/1/2005  12:47 אירנה וורד של שחר, תודה יקרות. (ל"ת) - עידית של שחר
27/1/2005  13:00 לב.ג. תודה רבה!!!!! (ל"ת) - רוית
27/1/2005  13:24 גם אני מחפשת את הטלפון של דרורית/אורית גודקאר. לאף אחת אין??????????? (ל"ת) - הללי
27/1/2005  13:29 תודה לכל מפריחות הבועות על העצות! (ל"ת) - שירין
27/1/2005  13:53 הפרטים של דרורית נמצאו תוך 2 שניות במנוע- מה קורה לכן בנות? והנה לבקשתכן - רוית ב'
27/1/2005  14:17 גנים בלב ת"א-התיעצות - לילקה
27/1/2005  14:24 לפרח, הגליצרין מופיע ב"מתכון" לבועות ולגבי העוגיות - דליה
27/1/2005  14:40 מישהיא יודעת איך קוראים לגבישי הסוכר השקופים האלה? אלה שלא מסותתות וכינוים סוכר פרסי. נאמר לי שהם יעילות לכאבי בטן (ל"ת) - מחפשת
27/1/2005  14:47 איך מכינים (מהר) פיצה בייתית לקטנטנים? (ל"ת) - מוניק
27/1/2005  15:02 הצעת עבודה מתאימה גם לאמהות: דרוש/ה בעל/ת תואר שלישי בהנדסת תעו"נ/סטטיסיקה/מנה"עס - רותי קרני הורוביץ
27/1/2005  15:06 לגבישי סוכר השקופים קוראים סוכר נבאט (ל"ת) - לירון
27/1/2005  15:09 גם אני לא מוצאת את הטל' של אורית גודאקר אפילו לא ב 144 . מוניק ומחפשת - כנסו - יונת ארד
27/1/2005  15:34 לאיליוש - עזרה בהנקה - מוניק
27/1/2005  15:45 יונת - מוניק
27/1/2005  15:52 תודה מוניק, אני מתקשרת (ל"ת) - איליוש
27/1/2005  16:07 **** הצעת עבודה **** - ענבל (לבנה)
27/1/2005  16:23 +++ סיס +++ - יעלה
27/1/2005  16:37 ~~~סיס ויעלה~~~ - טלי ויש
27/1/2005  16:53 מאיזה גיל אפשר להרכיב על אופניים (בכסא הקטן מקדימה)?? (ל"ת) - אלמוג
27/1/2005  17:14 יועצת הנקה - ק.ק.
27/1/2005  18:18 עידית מזל טוב (ל"ת) - שירלי2
27/1/2005  18:19 בועות סבון - שירלי2
27/1/2005  20:18 דליה - פרח
27/1/2005  20:25 באמת משמח (-: - סיס
27/1/2005  20:30 רוית- תודה! (אוף, אני גרועה בחיפושים.) אם למישהי יש גם את הטלפון של אורית גודקאר- זה יהיה נהדר. (ל"ת) - הללי
27/1/2005  20:41 הללי - שירלי2
27/1/2005  20:52 שוב תודה על כל רעיונות הסלט - קניתי ירקות (ופירות) ונראה מה יצא.... (ל"ת) - ורד שלשחר
27/1/2005  21:00 מישהי מכירה מרפאה הומאופטית פרטיתבתל אביב בשם מדיטף, או משהו דומה? אם כן אשמח לקבל כתובת וטלפון! תודה. (ל"ת) - עתליה
27/1/2005  21:12 מדיטף - איימי
27/1/2005  21:19 פירגון ל---רותי--- והאינדקס, ושאלה קטנה ל---סיס--- - ענבל (לבנה)
27/1/2005  21:28 להללי- הנה המייל של ארוית גודקאר- מצאתי לך במנוע. אין לי הטלפון - רוית ב'
27/1/2005  21:49 ______ לקרן אמא של צליל_______ - מועמדת לחברות
27/1/2005  22:33 לשירלי ולרוית- תודה תודה תודה. באמת. (ל"ת) - הללי
27/1/2005  22:54 לשירין - בועות סבון ידידותיות לעיניים - רינת א'
28/1/2005  00:32 מחפש חברים לאחה"צ במעוז אביב - אורי
28/1/2005  01:33 דחוף! דרושה מטפלת מצויינת - מחפשת בנרות
28/1/2005  06:34 מה החוקים נוגע לשם משפחה של ילד? **** חני המדווחת אולי את כאן ויודעת? ************* - שמות
28/1/2005  08:35 שמות - יכול להיות כל שם - סאלוש
28/1/2005  08:40 אני יודעת שאצלנו זה רק דומה....בענין שמות משפחה - מופ
28/1/2005  10:25 סאלוש, במשרד הפנים אמרו לי ששם של ילד חייב להיות שם של אחד או שני הוריו. (ל"ת) - שמות
28/1/2005  10:38 ללילקה גנים בת"א - ממליצה
28/1/2005  11:21 זקוקה להמלצה על רופא טוב במרכז לשקיפות עורפית וסקירה ראשונה. - דחוף, מקווה שאקבל תשובה. (ל"ת) - ליאתיקו
28/1/2005  11:23 זקוקה להמלצה על רופא טוב במרכז לשקיפות עורפית וסקירה ראשונה. - דחוף, מקווה שאקבל תשובה. (ל"ת) - ליאתיקו
28/1/2005  20:23 תודה על התיקון, סליחה (ל"ת) - סאלוש
29/1/2005  21:32 ליאתיקו - שירלי2
30/1/2005  09:42 שרלי 2 תודה (רק עכשיו ראיתי) (ל"ת) - עידית של שחר
30/1/2005  21:46 ענבל יקרה - תודה! וסליחה שאני מאחרת בנשף (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש