פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/1/2005 13:03 אירנה מאת:
לא מבינה בסגולות ותפילות, אבל נשמע מסוכן - להפוך את העובר. כותרת:
גם אני בדעה שאם זה מה שיש - אז ככה הטבע רוצה.
תעשי כרצונך.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/1/2005  22:30 יש מעין ליד ירושלים - אני
31/1/2005  01:26 מצב עכוז - גילי
31/1/2005  08:50 מעניין אם השטות הזאת עוזרת. ספרי לנו אחר כך אם אכן עזר לך. (ל"ת) - 9
31/1/2005  09:28 תנסי את שיטת קיי אצל תמר גינדין - MAMAMAIA
31/1/2005  10:02 אותי זה מצחיק.. (ל"ת) - רונה
31/1/2005  12:27 יש לי עצה בדוקה - אורנה דן
31/1/2005  13:42 שמעתי פעם איזה קישקוש שמצא חן בעיני.. - דג זהב
31/1/2005  15:09 אוי גם אני שמעתי את הקטע של הספר ההפוך - אופירה
31/1/2005  15:20 כמה לינקים שמצאתי - אופירה
31/1/2005  16:08 אורנה- שלחתי לך מייל. אנא בנות - כבדו את אמונתי. מי שהשאלה משעשעת אותה והיא לא יכולה להתייחס ברצינות, שתדלג על ההודעה שלי בבקשה. (ל"ת) - אחלה
31/1/2005  17:14 חבל שככה את רואה את כל ההשקעה שלי למצוא לך מידע, לענות לך ולעודד (ל"ת) - אופירה
31/1/2005  20:24 אופירה, היא לא פנתה אליך. - לימון
31/1/2005  21:01 לימון - תודה. לא יכולתי להסביר זאת טוב יותר. אופירה - תודה, את עזרת לי. תקראי תגובות נוספות ותביני... (ל"ת) - אחלה
31/1/2005  21:24 סליחה אם תקפתי אני בתקופה שהעצבים קצת רופפים זה מתפזר לכל הכיוונים, באמת לא התכוונתי (ל"ת) - אופירה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש