פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
1/2/2005 11:35 עדיין לא מבינה מאת:
אז מהו השלב שבו מתרחשת ההידבקות? כותרת:
כשהמחלה דוגרת אצל ילד אחר הוא עלול להדביק? או שרק השלב אחרי שיוצאים בפצעים/ עבעבועות?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
31/1/2005  21:32 ממה ששמעתי - אופירה
31/1/2005  21:40 Breastfeed as much as he wants - Um_Netah
31/1/2005  22:49 אצלינו לפני שנה שלושת רבעי קב' היתה מבעבעת ואילו גמדי חף מביעבועים. גם השנה למרות שפקדו אי אילו מבעבעים את קבוצתו (מהרבע שלא חלה לפני שנה) טרם בעבע הגמד. בשלב ההוא לא הנקתי כלל (שנה ושמונה עד שלוש) קיצר לא אומר כלום. (ל"ת) - ריש
1/2/2005  08:52 חשוב לדעת לאם נדבקים לפני גיל שנה לא (!) מחוסנים לכל החיים, זה יכול לחזור. (ל"ת) - ב.ג.
1/2/2005  11:25 למיטב נסיוני - לירי
1/2/2005  12:58 ההדבקות היא לפני יציאת הפצעים כשהם יוצאים זה כבר לא מדבק , הדגירה שבועיים (ל"ת) - אם אני לא טועה
1/2/2005  14:58 כל עוד יש לילד שלפוחית רטובה - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש