מיפי יקירתי, תודה אני יודעת כמה את תומכת בקטע. אני באמת אשאל אותך אישית אם יצוצו שאלות, תודה. ואגב קניתי בטטות להכין את העוף שהמלצת נשמע באמת מעולה (גם הערמונים).
ואחלה, נראה לי שקצת הרגזתי אותך, אל תתרגזי.אפשר להסביר לי אני אבין,אבל למה בטון כזה בוטה???? סתם ניסיתי את המכשיר החדש והתחשק לי לשתף. קצת נסחפתי עם הקטע של לפתוח פינה. יש לי נטיה כזאת לפעמים להגזים. אני בטוחה שאת נמצאת במצב שונה כרגע ממצבי ההריוני (אחרי, לפני , בהתחלה) לא יודעת מה בדיוק, אבל אבל זה לו ממש רלוונטי לגביך. כרגע בשבוע 36 וזה מה שמעסיק אותי , מה יהיה בלידה, יחתכו או לא, כמה אני אצליח לנפח ועוד ועוד. כנראה לך נראה משעמם אבל למישהי אחרת אולי לא. רק הצעתי רעיון, נראה לי שלא תפס. אבל גם מה שאמרת (פינה לכל תחום מתחומי הההריון,לידה, וכמובן אחריו) יכול היה להיות רעיון נחמד לדעתי, אבל כנראה שזה לא הקטע כאן בפורום. חשבתי אבל טעיתי.
אופירה
|
תוכן התגובה:
|