פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/2/2005 22:19 אמא של איתמר מאת:
עוד עצות... כותרת:
תשובה של ד"ר ליבוביץ מפורום ההנקה :

"הסיבה העיקרית לדלקת של השד היא חלב שנשאר בשד ולא יצא - בגלל תנוחה בעייתית, בגלל לחץ של חזיה, בגלל גודש, בגלל תינוק שישן יותר מהרגיל, בגלל אמא שהלכה לעבודה וכו'. אם יש פצעים בפטמות זה תורם לזה, כי יש לחיידקים דרך להכנס."

איך מזהים דלקת- שד כואב, חום גבוה.

איך למנוע- להמנע מאי הוצאת חלב מהשד למשך זמן ארוך. כשמתחילים להרגיש שהשד גדוש, כואב, יש איזורים קשים בשד, אודם על השד זה אומר שיש חלב בשד שלא מצליח לצאת יכול להיות מצינורית חלב סתומה שאז צריך לפתוח אותה ויכול להיות שפשוט האמא לא מניקה או לא שואבת למשך זמן ארוך מדי ואז צריך לשאוב או להניק כדי להוציא את החלב.

פתיחת צינורית סתומה היא ע"י מסז'ים לשד, מקלחות חמות, קומפרסים חמים, להניק המון ובתנוחות שונות, לשים עלי כרוב שסופחים נוזלים וכו' תעשי חיפוש כאן ותמצאי המון תשובות.



פיטריה בשד- הופעת פיטריה בשד היא בגלל הופעת כל פיטריה אחרת בגוף, זה יכול להיות מאיזון לא נכון של חיידקים בגוף למשל כשלוקחים אנטיביוטיקה, ממקום לח , מהדבקה וכו'

סימנים לפיטריה בשד- כאב חזר מאוד בזמן הנקה, צבע אדום בוהק על העטרה, סדקים בפיטמה שלא היו.

איך למנוע-פיטריה שונאת אור אז לחשוף הרבה לאור, פיטריה לא יכולה לשגשג בחומץ אז למרוח חומץ למניעה.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/2/2005  21:59 ניסית לשנות תנוחה? (ל"ת) - דליה
6/2/2005  22:00 תמצאי תנוחה שבה הסנטר פונה לכיוון הסתימה, ותניקי כך הרבה (ל"ת) - אמא שרה
6/2/2005  22:05 כן זה נכון, שינוי תנוחה יכול מאד להקל - לימון
6/2/2005  22:12 מצטרפת להמלצות, - נלי האינסטלטורית
6/2/2005  22:14 לימון - תודה, חיפשתי את הלינק הזה ולא מצאתי.... (ל"ת) - נלי
6/2/2005  22:16 אין לי מה להוסיף על קודמותי מעבר ללחרוק שיניים ולעשות כל מה שהומלץ ו-OT לנלי - תמרה
6/2/2005  22:16 ניפ = פנים (ל"ת) - נלי
6/2/2005  22:45 תמרה - נלי
7/2/2005  00:17 תודה על העצות - אנסה עוד הלילה 69. (ל"ת) - רקפת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש