|
6/2/2005 23:00
|
נלי
|
מאת:
|
|
תמרה
|
כותרת:
|
קודם כל תודה על ההמלצה, פרט גם מקבל קרוב אלינו (רק תמיד צריך לחכות שעה אחרי הזמן שקבעו לך... פעמיים פרשתי מהתור בגלל זה) לגבי הגן - אני נוטה לאמץ את התכנית שלך, אבל אני צריכה לתאם עם גיסתי, לא בטוח שהיא יכולה לבוא... בכל אופן, נראה לי שתתקשרי לעמית מהגן, אולי מחר בבוקר כי עכשיו מאוחר (אנשי וולדורף הולכים לישון מוקדם בערב...) ותשאלי/תודיעי על בואך. הטלפון שלו הוא 0522-667551, 04-6377293 אני מרימה עכשיו טלפון לגיסתי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|