פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/2/2005 23:00 נלי מאת:
תמרה כותרת:
קודם כל תודה על ההמלצה, פרט גם מקבל קרוב אלינו (רק תמיד צריך לחכות שעה אחרי הזמן שקבעו לך... פעמיים פרשתי מהתור בגלל זה)
לגבי הגן - אני נוטה לאמץ את התכנית שלך, אבל אני צריכה לתאם עם גיסתי, לא בטוח שהיא יכולה לבוא...
בכל אופן, נראה לי שתתקשרי לעמית מהגן, אולי מחר בבוקר כי עכשיו מאוחר (אנשי וולדורף הולכים לישון מוקדם בערב...) ותשאלי/תודיעי על בואך.
הטלפון שלו הוא 0522-667551, 04-6377293
אני מרימה עכשיו טלפון לגיסתי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/2/2005  22:39 הסתדרתי לבד! - נלי
6/2/2005  22:44 נלי - אולי קשור לפוליפים? - נעמה
6/2/2005  22:47 נעמה - תודה, נשמע לי שזה מה שנעשה, ובהצלחה עם שלך! (ל"ת) - נלי
6/2/2005  22:51 נלי - תמרה
6/2/2005  22:54 נלי נלי נלי - תמרה
6/2/2005  23:11 נלי - תמרה
6/2/2005  23:12 תמרה, קבענו. - נלי
7/2/2005  00:05 נלי - איילת
7/2/2005  23:08 איילת - נלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש