הגננת מושיבה את הילד על ידה ואומרת לו שהוא השתולל/הפריע/.. ועכשיו הוא ישב לידה עד שירגע. כך הילד לא מרגיש מנודה ומסולק מהקבוצה ועדיין הוא מבין שכרגע הוא לא יכול להמשיך עם כולם בפעילות כי הוא התנהג לא כשורה. כמובן שהכל נעשה בטונים שקטים ומסבירים ולא בנזיפות. חשוב לפעמים לזכור שלא המה קובע אלה האיך ומה אנחנו משדרים לילד. נראה לי הוגן למדי.
|
תוכן התגובה:
|